ja ik weet ook niet of het een teken is ? 2ling zou ik echt super vinden hoor ik ben zelf namelijk een ook 2 ling geweest maar dat vruchje zat buiten de baarmoeder bij me moeder en heeft ze dus een miskraam van gehad ! en toen dacht ze niet meer zwanger te zijn (ze dacht dat ze er maar van 1 zwanger was) en 2 weken later dee ze weer een test en toen zat ik er maar 2 ling lijkt mij super
lammetje ja daar kon ik even niet opkomen. mag ik vragen waarom je nu niet samen gaat wonen als je het niet wilt vertellen even goeie vrienden hor. het lijkt mij allemaal prachtig al die beesten maar al dat werk word er al moe van als ik eraan denk.niet dat ik niet van werken hou of lui ben ofzo heb nogal een schoonmaak tik alles moet schoon alle dagen weer dus dan kan je dat er niet bij hebben.
Nou, eerlijk gezegd ben ik ook zo. Kijk ik rook niet en vind alcohol niet lekker, dus dat is al makkelijk. De zonnebank? Nou nee, die zoek ik sowiezo in de zomer niet op, maar dat heeft niks met zwanger zijn te maken... Wat betreft eten: ik houd niet van rood vlees en van evt gevaarlijke kazen, dus tja. Maar het is nu ook weer niet zo dat ik alle rauwe groenten 6x sta te wassen ipv gewoon 1x. En ik drink ook nog gewoon cola. Verder neem ik wel foliumzuur natuurlijk. Nu is mijn geval misschien wat anders omdat ik al een kindje verloren heb hoor. Ik wil niet dat ik mijzelf ooit iets kan verwijten, of later denk goh zou die groeiachterstand dan toch door het roken komen of zoiets. Mijn lichaam heeft me al eens zo verschrikkelijk in de steek gelaten, dus wat ik ook maar zelf in de hand kan houden, dat doe ik!
Nou , omdat dat huis van mijn vriend dus nog van onder tot boven moet worden opgeknapt. Als ik nu zwanger raak, moet ik er niet aan denken om daar in die oude rotzooi te zitten. Kijk een zwangerschap zal voor mij nooit meer een leuke, ontspannen aangelegenheid zijn, dus dan wil ik op z'n minst mijn eigen vetrouwde nestje houden... Misschien klinkt dat vreemd, ik weet het niet.
oo dames, van de week ging het hier toch over dat spuug zaaddodend zou zijn? Nou goed nieuws voor alle mannetjes.. volgens de VK op forum is het een fabeltje... hahaha.. dus we kunnen het weer gewoon opvangen in onze wangzak lol
nee klinkt juist heel logich. maar jullie kunnen toch vast beginnen met opknappen of niet wil je daar helemaal niet wonen?
Hey girls! Nou had een middagje vrij genomen, val ik in slaap op de bank! Dus daar heb ik ook veel aan gehad.. Zal wel door het weer komen Ik vind het al te warm hoor! Morgen weer regen voorspeld las ik, tja het blijft toch Nederland he @ debsje ik denk er ook over om naar een waarzegster te gaan maar wel een serieuze een collega heeft wel een adresje voor mij. Ik ben er heel nieuwsgierig naar, al weet ik niet wat ik ervan moet geloven maar zij heeft dingen tegen mijn collega gezegd die ze écht niet kon weten.. Eet smakelijk iedereen en misschien tot straks!
hahahaha lekker zo'n vrije middag nou dan had je het wel nodig. ik vind het ook al te warm bah eet smakelijk iedereen!
hehehe Fio. Pff.. tis warm op de wachtbank.. Mannetje hangt ondersteboven tussen de keukenkastjes geperst met zijn lasbrander.. komt me steeds kusjes brengen en dan loopt zweet gewoon van hem af... dat die die leiding maar were snel maakt, dan kan die tenminste gaan douchen hahaha. Straks eten we grote shoarmaschotel.. heeeeerlijk.. met bakken knoflooksaus..
wij gaan ff naar het strantje hiero met de hond want die loop me een party te hijgen *aaaahhh gossie*