lekker patat met vleeskroket eten maar ik denk als ze de hele dag in die lucht staat je geen trek hebt in vette dingen. dit weekend niks leuks morgen avond werken. volgend weekend zitten we in oostenrijk we hebben een bruiloft.
He allemaal.. Misschien kom ik me ook wel bij jullie aansluiten! Vanmiddag druppel bloed verloren. Daarna niks meer maar heb wel buikpijn. Dus dikke kans! Wel vroeg, is pas dag 23. Is het een beetje gezellig hier..?
hallo hoe is het hier. Volgens mij rustig op het moment he. Nou ik heb morgen een babyshower van me vriendin. hartstikke leuk ik heb er veel zin. En zondag ga ik me de heledag voorbereiden (geestelijk) om weer te gaan werken, na 3 wkn vakantie te hebben gehad.
zo ff met de hond naar het strantje geweest was echt leuk ,er waren nog 2 honden dus konden ze lekker met ze 3e spelen haha alleen die honden waren 3x zo groot als de mijne, maar de onze liet zich mooi niet kennen
dat is helemaal in hé een babyshower. dat is altijd klote weer werken na vakantie. heb je wel een leuke vakantie gehad? hoeveel uur werk je?
Gossie zeg..ben ik ffies weg en ik kan me weer een ongeluk lezen...wat kleppen jullie toch veel zijn jullie nou nooit us uitgeklets Hai Nrg50...jammer je hier te treffen had liever voor jou gehad dat je van juli door naar maart had gemogen...maar goed nu je hier toch bent maken we het maar us ff gezellie....(was het hier al maar hoe meer ziel hoe meer vreugt) en we moeten de 1000 blz halen dus kunnen wel wat versterking krijgen met het volkletsen van al die blz Jij ook welkom hier.. Het is hier zekers gezellig al snap ik dat ook jij liever niet door had hoeven lopen naar augustus..maar nu je er toch ben...zou ik zeggen join the gang en doe gezellig mee De film he dude where is my car begint nu ...wie kijken er ook ? ik kijk en computer tegelijk en de tomaatjes gaan ook nog steeds erug goed naar binnen hihihi. @nikky: ik begrijp dus dat we volgend weekend een heel weekend zonder je moeten doen @fijn om te weten dat ik mijn wangen weer kan vullen...heb ik mijn troefkaart tenminste weer terug
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens 21 : Suusje34, sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009& Kimmiej 23 : Nrg50 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 105 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Nrg50 heb je er op gegzet voor de 23ste
ja dan ben ik er 4 dagen niet en voor mij de belangrijkste iedereen zit dus film te kijken gezellig zijn jullie. mijn mannetje is werken dus ben de hele avond home alone
zit wel film te kijken...maar ik ben ook hier op het forum hoor omdat je dan zou kunnen testen? zou gewoon een test meenemen in je reistas
aaaah gossie en dan is er bijna niemand hier mijn ventje was gisteravond weg dus weet hoe saai je avond dan ken zijn
Ja nou het probleem is vaak de de ouders niet op 1 lijn zitten, dus dat heb ik in ieder geval vast niet Maar ik kan me nu al zorgen maken over of ik het wel goed zal doen hoor, beetje voorbarig misschien maar hebben jullie dat niet?
was vanaf vanochtend 10 uur alleen mannetje werkt heel veel dat wist ik al voordat ik wat met hem begon.heb de laatste tijd zoveel series en films gekeken dat ik de tv even zat ben. ja ik neem een test mee zelfs 2. als ik nu ong word is me volgende nod op 1 sept
heb ik ook hoor..het lijkt wel een klein beetje onzeker zijn daarover. het kwam bij mij toen ik wist dat ik wanger was en zelfs na mijn mk is dat gebelven. al denk ik dat we het best wel goed zullen gaan doen. (hoop ik) Gaat dat over als je eenmaal een kindje heb? ik heb bevoorbeeld ook dat ik dingen niet wil zoals mijn ouders dat bij mij in mijn opvoeding hebben gedaan zeg maar.