Dank je wel meiden! idd baal als een stekker....soms vraag ik me wel us af waarom het bij de ene boem/klets zwanger is als je er alleen al naar kijkt..en ik al 5.5 jaar aan het klungelen ben volgende ongie verwacht 7 augustus..Dank je wel dat je me op de lijst wil plaatsen
Nieuwe meiden die net ongi zijn geworden...K*T! Maar welkom in de bus, zal jullie kaartje even stempelen Sylvia, nee idd haha Ik schrok al, dacht ben je zo desparate, nee toch? whoehahah
Bij deze tover ik voor jullie even een lekker warm bushokje met comfortabele stoelen tevoorschijn. Toch altijd beter dan zo'n wachthokje waar je half in de regen en kou staat met slechts 2 ondergepieste wachtstoelen Succes deze maand meiden! ps: ook in dit wachthok verkrijgbaar: thee, koffie, taart, saucijzenbroodjes, soep en snoepjes
Gaat naast elke zitten...Watvoor soep heb jij? gaat lekker hier gaby en met jou?Mijn ongi is bijna weg, denk nog 1 a 2 dagen.
@MieniMe: hahaha, kerriesoep! Zit officieel nog op het wachtbankje voor de trekker, maar gezien mijn buikpijn ed verwacht ik binnenkort door te moeten schuiven. Dus ik dacht ik maak het vast gezellig!
haha ja merk dat het hier gezellie is ow mooi dat je ongie al bijna weg is 8) mijn ongie snap van deze maand snap er geen bal van op dag 2 had ik al bijna niks meer mja we wachten gezelli verder in het gezellige bushokje hier
Ja, 1e dag was erg pijnlijk, maar weinig bloedverlies, 2e dag minder pijn, maar wel "normaal" ongi en de 3e en nu 4e dag weer wat minder. Ow, das zeker raar ja...Ja hier was het ook anders hoor, heb voor mijn 1e zwangerschap en stoppen emt de pil nergens last van gehad en nu dan erg veel pijn erbij gehad en begon erg rustig qua bloeding en normaal heb ik al meteen veel roodverlies, ook had ik een cyclus van 30 en nu ineens 35...Tsjah vin dhet wel lekker zo in het bushokje en de bus, hoor hihi
aha en en in hoeveel rondes was je zwanger van de 1ste ? nou mijn ongie was donderdag miss dat je het hier wel had gelezen ik had zoveel pijn , heb normaal ook wel veel pijn maar donderdag was het niet normaal heb me zelfs ziek gemeld heb een paar uur flinke pijn gehad en toen een dikke stolsel verloren en eigenlijk daarna was de ongie al een stuk minder en op dag 2 nog maar heel weinig en dag 3 bijna niet en normaal ben ik toch wel 7 dagen ongie .. mja zou het ook wel de 16de vertelllen aan de gyn want vind het wel vaag.. jaja de bus is beter dan de tractor
Dank jullie wel allemaal! De bus is lekker ruim, dus er passen veel zwangere dames in Hopelijk komt ie helemaal vol te zitten! Ben benieuwd wie hem gaat besturen Ik alvast niet, heb nog altijd geen rijbewijs
Ik wil hem best besturen, maar dan moet ik wel eerst zwanger raken... mEIden... het is niet leuk... ik zie alweer veel te veel bekende namen en dat maakt mij niet blij... Het wachten duurt lang... Nog zoveel dagen... IK WIL NU ZWANGER ZIJN... Hoe dan ook mijn hubbie is blij met grote boobs. 8) Ik ruil het bushokje toch om voor een lekkere ligbank met heel veel kussens, heerlijke geuren, brandend haardvuur en massage olie... Dat moet de spirit er in houden... Vanaf morgen ga ik weer temperaturen. Ik heb er geen zin in, maar ik snap mijn cyclus niet meer. Ik wil kijken of ik een ei kan spotten. Hoe dan ook... om de dag klussen moet wel werken... Nou mijn man wil slapen en ik ben ook wel moei... Tot morgen JedidJah
1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 7 : debsje1977 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 30 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Goedemorgen dames! zo ik heb mijn stippenkaart voor deze maand weer gekocht. heb hem ook alvast even laten afstempelen Leuk trouwens dat ze de strippenkaarten in de kleuren van de bus verkopen...past goed bij elkaar hihihihi