haha, toch kijk ik nog uit met dat speeksel hoor nog geen Etos pillen, wil het alleen nemen in overleg met mannetje. als deze ronde niet raak is, stel ik het hem voor (en ze zijn dan weer in de aanbieding, haha). open net mijn post: belastingdienst, of ik aangifte wil doen van 2006. Ships, ben ze volgens mij geld schuldig dat jaar... nou ja, had bewust daarom ook geen aangifte gedaan, haha.
is toch zelfs ooit een vrouw geweest die kerel gepijpt had. En het erna geinsemineerd had en zwanger was, zonder dat die kerel ervan wist. tot het kind er was en toen kreeg ie alles te horen, was rijke vent dus kon ie dokken... Fijne vrouw ben je dan... Nou ik ga slapen! hubbie verleiden gaan niet echt denk ik....heb 2 teentjes knoflook op was door m'n eten zat... bluuurrrpppp.......
Nu je het zegt...ik heb ook inderdaad zoiets gehoord Weltrusten meis. neem een blaadje mint of een pepermuntje en manlief ruikt niks meer van de knoflook!
dat vind ik wel slim van die vrouw zelf zal ik daar geen eens opkomen om dat te doen a je hebt toch nog alle tijd pas over 14 dagen je ei je kan hem altijd nog in je mond doen denk dat ie dan wel heeft toch?
Hmm heel fout natuurlijk van die vrouw maar wel slim eigenlijk Vraag me af hoe ze dat precies gedaan heeft.. Daarna even vlug naar de wc gegaan en alles uitgespuugd in een potje?
ik overleg dat soort dingen nooit. hij weet het wel hij ziet ze natuurlijk liggen. oeps dat is minder leuk ik wacht zo lang mogelijk met die blauwe brieven openmaken ze moeten mij ook altijd hebben
en dan ook nog in 1x HOPLA zwanger...hoe vruchtbaar ben je dan! of die man had superzaad kan ook nog natuurlijk lol
Natje; je kan ook de tv ff op rtl5 zetten nu of straks op veronika (sexsetra)...miss raakt tie wel zo opgewonden dat het hem nie uitmaakt dat je knoflook op hebt
ik zal het je nog wel een keertje vertellen hor deb in ronde 12 en ik zal het je nog een keer vragen ik bedoelde niet deze nod maar die voor sept! snappie hahaha moet weer zo lachen om jouw
dames ik ga lekker onder de douche en dan naar bedje toe ! trek het echt niet meer ben super moe licht misselijk hoofdpijn en me ogen branden me kop uit alvast weltrusten ! knuff gaby
zit ik net ff op hyves en zie dus dat die sites van die omgekomen kinderen gister op zwart staan. ik krijg daar dan zo de rillingen van he als ik dat zie...getsie. wat lijkt me dat erg om in 1 klap je hele gezin kwijt te zijn en jij alleen achter blijft. ik geloof dat ik gek zou worden.