Thank debs je bent lief.. Waarom ik geen man kan vinden: Ik ontmoet er weinig, ik ben best verlegen, ik geef me niet snel, ik ben nogal veeleisend (blijkbaar), ik denk dat ik er niet eens echt voor open sta, ik word sowieso niet gauw verliefd en áls dat gebeurt dan is hij natuurlijk bezet Redenen zat haha..
Owww wat een poppetje! echt een schatje...zo 1tje zou ik er ook wel willen maar dan in de jtje variant LOL Heb je al eens via zo'n datingsite geprobeert sjors? begreep op het mmmforum dat er meer zijn die zo aan hun ware liefde gekomen zijn. is ook stukken makkelijker als je zo verlegen bent (al merk ik er niks van)
Haha nee hier niet is toch wat makkelijker dan in het echt he Ja heb wel eens een datingsite geprobeerd maar daar komen alleen malloten op af.. En ik ben dan ook weer zo van, het moet spontaan gaan en anders maar niet.. Ik ben geen makkelijke hoor wat dat betreft Trouwens looks like it's just you & me hier op het moment
Beter gelukkig zonder man en met een kindje dan ongelukkig.... En als je straks een leuke man tegenkomt heeft hij twee mensen om van te houden, dus dubbel geluk....
ja precies. en sommige dagen kan je 10 keer F5 drukken en komt er niks en andere 1 keer en ben je al op de volgende pagina haha