NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wiii wat een lief meisje op youtube inderdaad! *SMELT!*

alleen wel een beetje typical dat haar ouders haar op die leeftijd alle amerikaanse staten uit haar hoofd hebben leren zingen, maar ja, toe maar, je moet ergens beginnen met de hersentraining nietwaar.

hier ligt mn lief op de bank te slapen, met 3 katten bovenop zich.

ik snuffel wat rond op internet, lekker hoor die ongi-week, helemaal geen stress en ik voel niks raars aan lijf! 8)

wijntje erbij mag ook, mmmmm, en zo meteen weer op bank, nog goede film kijken...

morgen lekker ontbijten in de tuin (onweer toch wel weg dan?) en savonds werken...

t leven is best goed zo!

liefs
    chillklingel.

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    das jammer is echt leuk.. ik vind vooral leuk om dan documentaire of grappig videos te kijken. en nieuwe muziek ontdekken. af en toe ook een serie als het kan..

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja dat lijkt heel wat klingel maar op die leeftijd pakken ze alles heel snel op, ze hoeven het maar een paar keer te horen en ze doen het na :D
    Hoop morgen geen onweer maar het is wel weer voorspeld.. :(

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ps

@ppa:
    HAAI u ook hier?
    jammer... :(
    - maar, dan maar zwanger worden in augustBUS of niet?!

8)
    liefs
    klingel

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

als mijn videokaart het had toegelaten had ik er nog niks aangehad want dan had manlief gezegt dat die herrie uit moet hahahaha

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Haha nouja koptelefoon kan je doen, doe ik ook vanwege mijn kl*teonderburen :)

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @ sjors, ja kleine kindjes leren het allersnelste, de vraag is alleen wat je ze leert heheheh :) (humzz misschien ben ik een beetje anti amerikaans anti patriotistisch aangelegd ;) )

hoe gaat ie trouwens, voel je al verdachte dingen?

spannund!

8. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mensen ik heb net mijn liedje opgenomen... voor de 10de keer en ik ben nu re-de-lijk tevree... Ik zet hem zo op internet...

9. debsje1977

kl*teonderburen nog wel :(

10. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Mij ook!

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja dat zijn echt losers.. Maargoed ik ga toch verhuizen :D
    Nee klingel ik voel, NIKS, NOPPES, NADA.. :(
    Oh da's leuk jedidjah ben benieuwd :)

12. debsje1977

hoe doe je dat eigenlijk? gewoon met een spuit sperma je...in en HOPLA?

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi meiden!

Ik ben begonnen met clomid weer maar om eerlijk te wezen geloof ik niet in deze doses
    Het werkt niet meer,als ik een ingenestelde vrucht heb blijft zij/hij niet plakken.........

Ik heb de gyn maandag aan de tel dus als hij niet wil luisteren vraag ik om een ander!

14. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mzzz das niet leuk

15. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Oh lol debsje die vraag zo pats boem er tussendoor :D Uh ja met een injectiespuitje breng ik het in is eigenlijk heel makkelijk.. en dat HOPLA nou dat is afwachten he ;)

16. debsje1977

jeetje dat is niet leuk zeg...ik hoop dat je gyn nou eens luisteren gaat naar je.

@Sjors: owww lekker makkelijk geen gedoe met een man ik heb nu ff geen zin enzo :D...maarre hoeveel tijd van te voren krijg je de dan sperma dan..of zit hij zich in de badkamer te vermaken tot tie klaar is? en dan de spuit te vullen zodat jij aan de gang kan? ik bedoel sperma kan toch maar een bepaalde tijd leven buiten het lichaam?

Ja sorry hoor zo ff pats boem tussendoor hihihi...vind het gewoon erg interresant :D

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hihih.. ik denk dat je met zo'n spuitje misschien wel beter kan richten dan wanneer manlief het, errhm, erin errhmmm spuit!
    toch meer controle he! ;) :)

LOL

18. debsje1977

hmmm misschien zelf maar us gaan proberen dan..miss raak ik dan eindelijk us zwanger hihihihi ;)

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ja heheh, je lief in het heetst van de strijd even vragen of ie in een spuitje wil spuiten :) hij ziet je (aan) komen! :) :) :)

20. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Klopt hij doet het in mijn badkamer.. Niet echt romantisch maar wel praktisch ;) Want inderdaad het zaad leeft niet lang buiten het lichaam. En hij woont niet zo ver bij me vandaan (halfuur) maar dit is toch het beste. Hij doet het in een potje en dan doe ik het zelf in het spuitje en breng het in..

Share This Page