Voor ons dochtertje hebben we 3 mnd gedaan om zwanger te raken.Maarja, das helaas geen garantie voor nu..Lees hier op het forum dat het vaak nog langer duurd voor de 2e.. Ik had het id gelezen van jouw ongi ja, heel vreemd, zal het idd met je gyn bespreken!
mag ik ook mee met deze geweldige bus/strippenkaart? Mijn NOD is 04/08/08. (Leuke datum, dus wie weet ) Liefs Inger
wou dat ik mocht werken veveel me dood thuis. komt er vanavond wat leuks op tv vind er de laatste tijd weinig aan geen gtst
Hoi dames van augustus Ik wil er ook graag bij! Lekker veel ruimte in de zo'n grote bus dus de buiken kunnen er makkelijk bij! Mijn NOD is 6 augustus en ik hoop dat het dan raak mag zijn. Morgen ben ik jarig mijn man is nu bezig met een appeltaart bakken (wij zijn vrij deze week). Dus dat wordt morgen smullen Ik ga de lijst aanpassen doeii
1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio 7 : debsje1977 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 35? passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/quote]
Hoi, Mag ik mij hier ook aanmelden? Misschien een domme vraag, maar wat is NOD? De dag dat ik ongesteld zou moeten worden en evt. zou kunnen testen? gr
Welkom fio en missym! missym, je hebt idd gelijk NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, de dag dat wij hier allemaal hopen NIET ongesteld te worden en is tevens de dag dat je eventueel al zou kunnen testen.