Het is ook eng, weet ik uit ervaring Zingen voor ik weet niet hoeveel mensen bezorgd je knikkende knieen hihihi
mijn hubbie is thuis...whoohoo ik kan nooit slapen zonder hem errug he? Maar het is wel zo... Pas als hij thuis is val ik in slaap. Als hij er niet is ga ik altijd heel errug laat naar bed. ben lekker ff onder de douche geweest... Ik heb nu regelmatig het idee dat ik stink... mzzz wat zou dat toch weer zijn...
Dat was ikke Via ebay zw/ov 20 testen voor 7 euro (net nog even gechecked) goede deal toch...) incl verzendkosten (zonder 2,56) Goedemorgen dames, nu even de rest bijlezen.
zoooo, was niet super veel dit keer. Ben een beetje gebroken. Toen ik klaar was met de pataten heft mijn manme afgelost. die kwam pas 5.30 thuis vanochtenjd, kleine meid had net een nachtmerrie, dus samen even gtroost. Sliep ze weer, maar toen echt om 7.00 wakker.... maar ikke niet echt. Voel me een beetje stuk. En overal die "kwaaltjes".... zucht wat duurt wachten toch lang.
Leuk! Wij zijn in April geweest, was onze honeymoon Ga je naar Punta Cana of Puerto Plata (daar waren wij)?
Oja, goeiemorgen dames.. lekker bezweet wakker geworden.. stomme benauwde K flat Dadelijk maar weer verder met plafond in keuken.. Hoe voelt iedereen zich? Al last van kwaaltjes?
hoi meisjes! Hier natjes die laat wakker was voor haar doen! Ga even eten en dan naar de paarden om ze buiten te zetten! doei doei!
knap hoor.. wens dat ik ook zo kon zingen als je.. zou mijn vriend zijn oren het nog aan kunnen en zou hij mij niet meer raar aankijken elke keer als ik zing haha goed gedaan!
Goedemorgen meiden, Augustus gaat al opschieten, nog heel eventjes geduld. Het liefst zou ik nu al willen testen, maar dat heeft natuurlijk weinig zin. Geduld is niet mijn sterkste punt.
Ik zing al vanaf kids af aan, maar ik had pas vanaf mijn 17de zangles... Nou ik ga inzingen voor de kerk en een ontbijtje maken... bijbij