Ja doe maar, want ik moet mezelf er echt toe zetten niet al een test te doen (en dus weer geld te verspillen )
niet zo hard geschudden, nou ja, nu ben ik toch al wakker... ondertussen weer bijgelezen. Klint goed Jedid, lief dacht dat het een officieel nummer was Gister gezellie bij vrienden ge-BBQ-t, het bleef de hele avond heerlijk weer (tot 23.30 buiten gezeten). En ze hadden een leuk nieuwtje: 13 weken zwanger. Echt grappig, dit is al het derde stel om mij heen die in januari zijn uitgerekend... Ik hoop dat het besmettelijk is! Ondertussen hier ongi-steekjes, dus zal vast vandaag of morgen de eerste zijn van de augustuslijst die op rood mag... gelukkig mag ik dan wel in de bus blijven!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz 25 : 26 : 27 : Rianne80 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 113 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Rianne en marooz, jullie staan erbij!
goedenmorgen iedereen JedidJah wat kan jij mooi zingen ! hihi ik kan echt niet zingen dat wil je echt niet aanhoren haha..
Ben weer ff afwezig geweest maar ik zie dat de test marathon voor 2 autustus al behoorlijk vol begint te lopen. En zo lang is het niet meer. begin het hier wel een beetje spann.end te vinden. Hopelijk veel roze
sorry haha.. iets te enthousist aan de bus geschud?!? Jedid, heb ondertussen ff geluisterd naar het nummer! Klinkt idd erg mooi! MilkHd: balen dat je het idee hebt dat je ongi er aan komt.. Hoop voor je van niet! En dat t idd besmettelijk is! hihi... Ik ken, vanaf volgende maand tot februari, elke maand iemand die dan moet bevallen.. haha.. hoezo babyboom in de omgeving. Hoop toch ook echt dat ik ergens wat HCG van iemand meepik haha..
Goedemorgen iedereen lekker geslapen allemaal? Ik dreef gewoon in bed dus ga zo eerst maar eens lekker douchen en het bed verschonen, bluh @jedidjah wat mooi gezongen! ik doe het je niet na, veel plezier in de kerk En heeft er al iemand stiekem getest? Hier nog geen verschijnselen alleen heel moe en gerommel in buik, maar dat betekent dat mijn ongi eraan komt, balerdebaal Vanmiddag of vanavond ga ik op kraamvisite op kinderafdeling in zkh, heb eigenlijk een beetje tegenzin, lijkt me zo moeilijk al die baby's te zien.. Het zonnetje begint hier nu weer lekker te schijnen, dus plof ik straks lekker in een stoel in de zon 8) kijken hoe lang ik dat ga volhouden. Dan hoef ik eigenlijk ook niet te gaan douchen want dan moet ik straks weer nou jaah, iig iedereen een hele fijne, zonnige zondag!
Goedemorgen! Kom hier als een milkshake de bus uit gestapt... hihihi @ Jedidjah, klinkt mooi hoor, wow! Wij gaan straks nog ff van het mooie weer genieten. We gaan fietsen met de kleine knul, vind ie fantastisch!
Helaas, de pendel klopte in mijn geval niet. Wij schuiven door naar augustus. Niewe NOD is 24 augustus. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Alvast bedankt en......succes met zijn allen. We worden ROZE!
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @Voor iedereen die het wel kan gebruiken!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke 25 : 26 : 27 : Rianne80 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 114 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen miranke heb je er op gezet , jammer dat het niet is gelukt
hee mammie patricia, die banner staat je goed! gefeliciteerd. Ik neem voor de zekerheid ook nog wat HCG...
ik weet niet of we uit het zelfde stukje komen van het mooie Twente maar idd hier is het echt erg je kan niet eens normaal om je heen kijken of je ziet een zwangere lopen en dan denk je IK WIL OOK! en dan zegt mijn oudste ook nog eens tegen me mam die mevrouw heeft wel al een baby in de buik. nou dan zou je hem wel wat willen aandoen
Haha.. nou, ik woon zo'n 40 km verderop! hihi.. maar jij woont ook wel echt in het oosten hihi... Ik woon juist aan de zuidelijke kant van Twente, zeg maar.. haha... Maar hier ook echt mega veel zwangeren! En het is echt niet dat ik er nu ineens op ga letten ofzo. Mijn vriendin komt uit Wierden en daar hadden ze zelfs weer een zwangerschapsgymclubje bij elkaar, terwijl hij daar al jaren niet was geweest (te weinig zwangere vrouwen).. Fijn zo'n kind hihi... kan me voorstellen dat t niet leuk overkomt.. maargoed, kinderen zijn altijd open en eerlijk he?!
Goodmorning! Ja klingel klopt, en thanks! Jeidjah echt mooi gzongen hoor, lijkt net een echt duet Je zou zo operazangeres kunnen worden!