ja idd een stukje veder weg maar idd ik kan het van mijn zoontje ook anders zien hij wil namelijk er ook heel graag een broertje of zusje bij.
hier ook. 3 stellen in mijn omgeving zwanger uitgerekend begin december, eind december en midden januari.
Dames die over week mogen testen.. merken jullie al iets aan je lijf waarvan je zoiets hebt van.. oooo het kan wel eens raak zijn?
ik merk nu niet meer zo heel veel tepels zijn wel groot en zacht en borsten wat gespannen dat heb ik nu al een week en een week geleden had ik veel steken in me linke lies maar nu ook niet meer ! alleen een beetje krampjes! en licht misselijk en al 2 dagen lichte hoofdpijn
Wrom dat sippe gezichtje? Kijk bij de maart mama's naar Twigger, die voelde ook nix en testte vet positief
Hmm ja ik weet dat het niks zegt maar ik zou wel kotsmisselijk willen zijn als dat het bevestigd haha nooit gedacht dat ik dat zou zeggen Voel jij al wat dan?
Voel van alles hehe, maar dat zullen wel de naweeen zijn van die blaasontsteking... buikpijn, rechtsbovenin het meest, misselijk tot overgeven aan toe. Is voor mij ook nog wat te vroeg om iets te merken.
Ik heb een goed gevoel. Maar dat zegt natuurlijk niks! Ik heb het gevoel dat mijn tepels donkerder en groter zijn. Ook borstem lijken groter. Heb de hele dag een weeiig gevoel in de maag. Ben aan het tempen en mijn temp is nog steeds hoger. (37,2 ipv 36,6) Maar ik wil niet teveel hoop hebben. Ik zie het zaterdag wel, en anders eerder gezien ik al eerder ongi kan worden! Wel erg spannend! Liefs, Manon.
We gaan er gewoon vanuit dat jullie zwanger zijn, met of zonder symptomen Voel me mega opgeblazen.. had vorige maand al dat buik heel snel opzwol.. en dat is na MK jammer gnoeg niet verdwenen .. Als ik deze maand ongi ga worden, ga ik eerst drastisch op dieet.. Zelfs als ik plat op rug lig.. is mijn buik dikker.. heb echt zon dikke bobbel pfff.. voel me dan ook totaal niet lekker in mijn vel zitten momenteel.. gewone broeken zitten allemaal te strak, en als ze niet te strak zitten, dan drukken ze toch op vervelende wijze tegen mijn buik aan.
Goedemiddag lady's pijnlijke borsten hier, weeig gevoel in buik en last van wat ongie krampen en af en toe een golfje misselijk(maar dat zal van de tomaten zijn hahaha)...maar denk dat ik gewoon weer op rood mag hoor vorlgende maand. prettige Zondag allemaal...wij gaan huisjes kijken met dit mooie weer
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz 25 : Mona Lisa Smile 26 : 27 : Rianne80 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 114 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hoi hoi, hoe gaat het hier! xgabyx jammer dat je niet door bent JedidJah wat een stem zeg prachtig! x
Hehe, ff weer bijgelezen... Hier heb ik ook meerdere vriendinnetjes om me heen die weer zwanger zijn. Eentje in augustus, een in september, eentje in november en eentje in januari! Vind het hartsikke leuk voor ze hoor, maar merk wel dat ik soms een beetje 'jaloers' naar ze kijk. En wij zitten nog maar in ronde twee , schaam me gewoon als ik dit opschrijf. Er zijn hier zoveel meiden die al veeeeeeeel langer aan het proberen zijn.
Ach mamaline, je moet zo denken.. iedereen die begint met een zwangerschapswens, die kan het niet snel genoeg gaan.. zeker die eerste maanden denk je nog.. wow.. wordt wel eens tijd.. dus of het nou ronde 1 is, of ronde 12.. de wens is bij iedereen net zo groot neem ik aan.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo 25 : Mona Lisa Smile 26 : 27 : Rianne80 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 117 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen miranke viel weg bij mona lisa smiles lijst. dus even weer goed gemaakt. danjo en za4a jullie sta erop.