NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ben er zeker weer rond de verkeerde tijd......
    Maar even kijken wat er op tv is, eerst even vaatwasser inruimen.

2. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    nee manon das niet leuk suc6 in de volgende ronde

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goede avond meiden.

Mag ik me bij jullie zetten in de roze bus?

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben al een trotse mama van een zoon en een dochter. Jammer genoeg ook van 1*.
    Wij willen graag voor een brusje gaan voor onze kindjes. Aangezien ik bv geef nog weet ik niet hoelang mijn cyclus duurt. Wel heb ik ovutesten gebruikt en daar is uit gebleken dat ik vrijdag mijn eisprong zou hebben gehad.
    We weten natuurlijk niet of het deze keer wel op de natuurlijke weg gaat of dat ik weer clomid moet gaan gebruiken. Als ik weer clomid moet gaan gebruiken zal het pas vanaf mei zijn nadat ik op jaarlijkse controle bij de gyn ben geweest. Zolang willen we zelf proberen.

Mijn NOD is op 15 augustus.

Groetjes van zuurtje ;)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoi welkom zuurtje :)

datum waarop je in de bus plaats wilt nemen? Dan zetten we je er even bij..

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hallo Zuurtje,
    welkom bij het augustus team :D
    ik denk dat je heet wel naar je zin gaat hebben hier..alle kletskousen zitten in augustus dus altijd wel wat te beleven en bij te lezen ;)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Passagierslijst NOD augustus

1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie
    6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : Debsje1977 & IMD & Maine
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child
    11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura
    13 : Dib
    14 : Ellen1982
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje
    16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke
    19 : Tischa82
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose
    21 : Suusje34 & sim80
    22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam
    23 : Nrg50
    24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo
    25 : Mona Lisa Smile
    26 :
    27 : Rianne80
    28 : Marientje28
    29 :
    30 :
    31 : Alexia R

118 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Kleintjevoorons
    - Sjors82
    - Lintje
    - Alice
    - Demi

7 Augustus:
    -IMD

9 Augustus:
    - cin1979
    - pixie

11 Augustus:
    - Dizzy

18 Augustus:
    - JedidJah
    - zuurtje

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dank jullie wel meiden. Ik heb mezelf al even op de lijst gezet en heb alles aangepast. ;)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Pfff zo weer terug naar limboland in dit hete weer.. gelukkig hoef ik niet met de trein die werkelijk aanvoelt als sauna..
    vriendje brengt me.. en rijdt dan morgen weer terug.. aangezien ik veel moet werken deze week heeft hij zoiets dan kan die de tijd beter gebruiken voor klussen aan zijn huisje..

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ pixie: Ja ik weet dat ik talent heb. Helaas is er vaak genoeg lelijke dingen over mij gezegd in mijn leven dat ik vaak te min over mijzelf denkt.

@ MilkHd: Je kan het overdrijven... Whahaha het was echt geen officieel nummer...

@ meiden die mijn liedje hebben geluistert: TNX...

@ Sjors82: Ik heb heel lang Opera zangles gehad, maar wil nu eigenlijk de theatermuziek ingaan... ;)

Nou meiden, met mij gaat het goed...Ik heb nog niet mijn ei gezien, maar ik ben wel vet misselijk. Ik denk dus dat ik ziek aan het worden ben en dat daarom mijn ei is uitgesteld. Ik sta op het moment bijna te kotsen.

Nou ja ik heb heerlijk patat gegeten, maar ik vond het toch niet zo lekker. al het eten komt mijn neus uit en ik eet al zo slecht met het warme weer :(.

Ik ben niet echt online vandaag geweest. Ik heb heerlijk buiten gezeten en mijn man wordt gek van mijn laptop... whahaha hij voelt zo nu en dan wel de bui hangen. Dan is JedidJah weer de hele dag aan het forumen. Nou ik ga nu de film 'Scheepsjongens van Bontekoe' Kijken...

Bijbij

JedidJah

10. debsje1977

Beterschap Jedid!

limmeke: goeie reis naar huis meis! hoe lang moet je nu dadelijk weer zonder manlief ? :(

hier is het de gehele dag echt heel warm zweet weer geweest...wel lekker buiten op een terrasje kunnen eten weer eens na weken :D

ik heb echt heel veel gegeten dat manlief me aankeek van waar laat je het normaal eet je nooit zo veel :confused:

We hebben eerst lekker even wat gedronken met een mandje brood en kruidenboter erbij daarna als voorgerecht had ik inktvisringentjes met saus (zo lekker had ik al weken trek in) en gevulde champions jummie jummie...als hoofgerecht had ik bladerdeeg gevuld met feta kaas en garnalen in witte wijn tomaatsaus...om te smullen zo lekker...daar had ik een heerlijke salade bij met lekker tomaatjes/komkommer en olijven (en ik lust niet eens olijven maar vond ze toch wel smakelijk vandaag) En ik had ook nog een mandje brood met een soort van tjatiki erbij........ik heb echt heerlijk zitten geniet van mijn eten en afgesloten met een capuccino :D

en ik moet eerlijk zeggen ik heb nu wel weer trek in wat lekkers :oops:

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Klinkt goed debs lekker eten :D En dat je zoveel honger hebt zou dat een teken zijn? ;) Ik heb juist met dit weer weinig honger, meer dorst. En dat gezweet bah, daaar heb ik echt een hekel aan. Van mij mag het wel weer wat minder :) *het is ook nooit goed eigenlijk hihi*

12. debsje1977

neuh ik denk het niet hoor...was gewoon allemaal te lekker om te laten staan denk ik ;)
    en misschien ook een beetje door het stoppen met roken..men zegt dat je dan meer eten gaat.
    ik heb nu wel een lekker excuus af en toe om us lekker tegen manlief uit te foeteren hihihi..zeg gewoon dat het door het stoppen komt ;)

het is ook niet lekker zo hoor...vind het erg prettig dat we mooi weer hebben maar dan liever niet zo klammig......het is nooit goed omdat het altijd van het ene uiterste naar het andere uiterste is ;)

13. natjes

natjes Niet meer actief

haai meisjes!

Hier hele middag in de tuin gezeten met de buurtjes, errug gezellig en vrij plotseling. Lag niet op de planning, uiteindelijk ook maar besloten te bbq-en met z'n alles dus was weer ebere gezellig. Heb nu even terug getrokken om toch nog een beetje bij te blijven bij de augustus meisjes...Post niet zo erg veel de laatste dagen ;) en aangezien we toch echt naar de 1000 pagina's moeten...

Net ook weer ovutestje gedaan... hij is ietsje donkerder dan gisteravond! aaaahhhh spannend! ben echt zo benieuwd wanneer me ei is!

Moet wel zeggen dat er nu minder druk is qua klussen... is ook wel lekker. Helemaal met dit warme weer!

14. natjes

natjes Niet meer actief

wie heeft trouwens een link naar ons mmm-forum gemaakt door jedidjah? heb dat stukje gemist geloof ik...

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi meiden!

Daar ben ik weer, terug van de koeienkeuring! Ging allemaal prima gelukkig, twee tweede plaatsen, dus vriendje was tevreden.

Gisternacht ook nog geklust ondanks vermoeidheid, en toen werd ik toch vanmorgen wakker met ontzettende pijnlijke buik van de eisprong!
    Da's een goede timing geweest toch?!
    Vanmiddag nog maar eens geklust voor de zekerheid en voor de lol, nu maar duimen dus!

Ik ben trouwens op p 227 achtergebleven, ik lees morgen wel even terug.

liefs!

16. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Klopt je banner dan niet elke? Heb je met ovulatietesten gewerkt? Ik hop voor je dat het raak is :D

17. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Pff, vandaag gewerkt! Ik werk in een speelgoedwinkel, maar daar merk je dat de mensen superchagerijnig worden van dit benauwde weer. Kreeg van een 'klant' een scheldkanon over me heen toen bleek dat de zwembaden uitverkocht waren :confused:
    Nou ja, het gaat vanzelf weer regenen, kunnen we daar weer over zeuren. :p

O ja, wil iemand alsjeblieft een kaartje voor de bus voor 4 augustus voor me regelen? Kan nog steeds zelf de lijst niet aanpassen... :(

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Passagierslijst NOD augustus

1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie
    6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : Debsje1977 & IMD & Maine
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child
    11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura
    13 : Dib
    14 : Ellen1982
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje
    16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke
    19 : Tischa82
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose
    21 : Suusje34 & sim80
    22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam
    23 : Nrg50
    24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo
    25 : Mona Lisa Smile
    26 :
    27 : Rianne80
    28 : Marientje28
    29 :
    30 :
    31 : Alexia R

119 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Kleintjevoorons
    - Sjors82
    - Lintje
    - Alice
    - Demi

7 Augustus:
    -IMD

9 Augustus:
    - cin1979
    - pixie

11 Augustus:
    - Dizzy

18 Augustus:
    - JedidJah
    - zuurtje

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Done Neonie :)
    En wat een botte klant.. :(

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Neonie ik heb je een kaartje voor de bus gegeven, kon hem nog aanpassen. ;)

20. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dan nu dubbel haha :) Maar het aantal passagiers is nu 119 dat was je ff vergeten zuurtje :D

Deel Deze Pagina