Nou dan zal het deze keer ook wel niet eerder komen Positief blijven denken, positief blijven denken 8) . @dizzy, werkse meid, zonder fouten .
@debsje, mannen, ze blijven toch rare wezens hihi. Toch maar goed dat ze er zijn, zou de mijne in ieder geval niet willen missen .
me neiter Ben heel benieuwd hoor Small of je roze mag....dat vind ik wel heel leuk om met z'n alle zo af te wachten tot de testers enzo Heb van die fijne ongie krampen al twee dagen...dat maakt dat ik het dit keer toch iets meer hoop dan normaal...normaal pas 1 of 2 dagen voor mijn ongie krampen...en dan die vreetbuien vind het best spannend dit keer eigenlijk.
Ik ook debsje. En ik weet nou nooit of het nuttig is voor je NOD te testen. Al moet ik toegeven dat ik het beide keren 3 dagen ofzo voor mijn NOD gedaan heb en beide keren was het raak en gelijk posi test. Hooguit wat vager streepje nog.
volgens mij hangt het af van de test die je hebt. er is wel een die 6 dagen voor NOD gebruikt kan worden (heeft niet veel HCG nodig) en dan heb je tests die veel HCG nodig hebben en dat is dan NA je NOD te gebruiken
dat had ik gelezen ja, maar ik zou dan gewoon die weinig HCG nodig hebben gebruiken..... Ja, ben een slechte wachter
ik ook.. maar wacht toch echt liever tot na mijn NOD. Heb gezien dat het zo binnen enkele dagen weer negatief kan worden (zijn dames die maar 2 á 3 dagen dus zwanger zijn geweest maar toch bloeding) daar zou ik dus niet tegen kunnen.. zo een vmk.dan maar afwachten
Mogguh meiden, wat een weer vannacht zeg. Vanochtend vroeg een paar flinke klappen, maar nu is het in ieder geval wel droog. En wat hebben jullie alweer veel gekletst deze ochtend! Straks gaan we tegels zoeken voor ons nieuwe terras, hopelijk kunnen we die deze week (vakantie!) meteen aanleggen. xgabyx en small, gewoon rustig afwachten joh. Is toch gezellig om met je mannetje te testen? jedid, aan het werk, hop, nu afmaken, tssssss. Hier nog geen teken de van , hopelijk blijft dat zo, haha. Goeie dag allemaal!
Vraagje: zijn er hier meiden die boodschappen bij de Pus doen en de muziek van Lionel Richy leuk vinden? der is nu een actie namelijk http://www.plus.nl/symphonica/index.cfm Deze dame gaat zo dus ff naar de Plus in der pauze
Milk wat ben je streng Debsje de symptomen klinken goed.. Maar ik ga je niet gek maken, ik ga alleen maar superhard met je mee hopen.. Gaby misschien is het inderdaad beter om te wachten, maar als jij wil testen moet je dat doen, je moet doen waar jij je goed bij voelt, daar gaat het om en daar hebben wij verder niks over te zeggen We merken het wel Persoonlijk heb ik niet eens de neiging om te testen. Misschien omdat ik er toch vanuit ga dat het niet raak is, ik weet het niet..