Haha, docent he En ik weet dat ik zelf ook af en toe een goede schop onder de kont nodig heb... Maar zoals jij het tegen gaby zegt komt inderdaad wat liever over
Ikke OOK zeker toen ik die klein keano van de phaff´s zag lopen in z´n Burberry broekje en shirtje...helemaal geweldig
hihi ik vatte het ook niet streng op hoor maar ik ga wachten tot morgen en dan doe ik het ! het werd net stiekem in me oor gefluistert dat ik het beter morgen kan doen
Nee milk naar gaby toe valt wel mee Ik bedoel naar jedidjah maar dat is misschien wel nodig haha, Maar dat is wel de goeie instelling als je docent bent! Wat voor lessen geef je precies?
Ik ken het merk niet, maar het ziet er wel super leuk uit. En ook al ben je niet zwanger, het is toch al leuk om spulletjes te kijken.
ja helemaal geweldig ik heb kennnise met een 2ling (meiden) en die hadden ook van die schattige jurkjes en broekjes echt zoooo lief
goedemorgen lieve dames, alles goed hier ik heb niks gemerkt van het weer vannacht zie nu wel dat het heeft geregent en dat de zon ver te zoeken is. debsje hoeveel kosten die flesjes ik wil ze ook!
@ Milk, mijn man vind het niet nodig ombij de test te zijn. Ik mag gewoon het goede nieuws brengen als die er is. Wel nog even ter verduidelijking. Toen ik mijn man leerde kennen wou hij niet trouwen en geen kinderen. Ben nu bijna 3 jr getrouwd en heb 1 dochtertje en zijn nu bezig voor de 2e. Hij vind onze dochter het liefste kindje van de wereld en hoopt nu op nog een lief kindje.
Ja daar dacht ik later ook aan milk logisch, ik zal niet doorvragen Ik ken dat merk ook niet echt, maar wat ik ervan gehoord heb schijnt het stervensduur te zijn toch?
ja mijn vriend ook niet.. ik heb al wat cadeau liggen voor als ik het hem vertel. al ingepakt kan niet wachten op de dag dat ik dat mag geven hehehe
Oehhh leuke flesjes! Ik had ook van dat soort spul gekocht maar nooit gebruikt want ze zijn niet speciaal tegen krampjes enzo terwijl je die echt wel nodig hebt. En jee wat een symptomen vliegen me hier om de oren! Wordt echt spannend!
Wat een ommezwaai Small En idd Sjors het merk is sterves duur tenzij je het via ebay koop dan kun je nog wel us leuke koopjes doen van dat merk
De vorige keer had ik babyschoentjes gekocht en samen met mijn test ingepakt en op zijn kussen gelegt denk dat ik het nu weer netzo zou doen