NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Heb je dan een vmk gehad mamie patricia? Sterkte en veel geluk in de volgende ronde.

2. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    balen meid...

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik zag dat iemand zei dat het in Groningen 35 graden zou worden, nou het is hier vies warm en er is ook geen spatje regen gevallen vannacht/vandaag.

Vanmorgen moesten we eerst met de jongste naar de kinderarts voor controle en alles was goed, al was ze niet zo geweldig gegroeid. Hier maakten ze gelukkig geen punt van, omdat ze vorig jaar voor het eerst een flinke groeispurt heeft gehad en binnen de marges viel.
    Qua gezondheid gaat het ook goed en ze hebben nog bloed geprikt om te kijken of haar schildklier goed werkt (niet te goed) en hoe het zit met haar allergieen.
    Goed nieuws dus :)

Nu nog goed nieuws zo rond de 11e en ik ben helemaal gelukkig 8)

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Balen Patricia!
    Meer succes in augustus :)

5. veronika

veronika Niet meer actief

He Giegel, aan je banner te zien is de klustijd zo'n beetje over? Wel een posi-test gehad deze keer?

**Oeps, zit ik weer in de augustBUS mee te kletsen...**

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    @mammiepatricia, kan je toch nog een april mama worden?

7. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    jammer dat je je hier moet meldne mama Patricia, veel succes

8. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ MammiePatricia; he wat balen dat het toch niet is gelukt. Hoop dat je in deze maand meer geluk hebt!

Hier vanmorgen een 1e posi ovu test, dus er gaat vanavond weer flink geplakt, uh geklust worden. Hihi!

Ben iig al heel erg blij dat ik vandaag positief test, m'n cyclus blijft dan ook na de vmk gewoon 28 dagen. Was stiekem erg bang dat m'n lijf erg van slag zou zijn door de vmk...

Liefs

9. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Nee ik heb geen posi-test gehad, stom he!
    Vanavond nog maar een ovu-test doen en kijken wat die laat zien.
    Hij is nog nieteens richting positief gegaan, dus ik verwacht ook niet dat ik hem heb gemist.
    Baal er wel van :oops:

Vanavond nog maar een keer klussen voor de zekerheid :)

10. veronika

Giegel, tja ik ben de hele maand maar door blijven testen: niet positief geworden. Het is toch ook een eng idee als je ei heel laat zou zijn en je m daardoor mist. Ik heb nu matcare geprobeerd, ik ga na over op sensitest, misschien maakt dat nog uit.

(Ben wel misselijk, trouwens, misschien komen er wel geen. Dat zou wel bijzonder zijn, geen ei maar wel zwanger).

11. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    ja ze wonen daar.
    nee maar het opstijgen en het landen blijft helaas hetzelfde als ze dat nou eens overslaan :confused:

mammie patricia balen meid succes voor de volgende ronde

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Volgens mij woont Klingel in Nederland en werkt ze in de horeca...
    En hier is het 30 graden en er is geen drup gevallen vannacht.

Over de fruitvliegjes: als je alles wat ze lusten hebt opgeruimd, moeten ze ook snel weg zijn nu hoor. Ze leven maar drie dagen ofzo. Ik had er laatst ook een paar dagen wat last van, maar nu zijn ze allemaal verdwenen!

Balen mama Patricia, was je net zo blij...

Limmeke, sterkte vandaag!

En over de Burberry flessen: ziet er wel leuk uit hoor, maar zou je het niet liever aan iets uitgeven wat mooi blijft? Denk namelijk dat die flessen zo beschadigen (krassen), en bovendien willen een hoop kids niet alle flessen/spenen die je ze geeft.
    Maar goed, moet iedereen natuurlijk ook helemaal zelf weten!

Ik zit te wachten op een telefoontje van mijn internist over uitslag bloeddrukmeting.

Zijn er hier meer meiden die hun eisprong voelen? Ik heb dan namelijk echt een paar uur flink buikpijn, heeeeeeel laag, voelt beetje als een aanhoudende wee.

liefs, Elke

13. veronika

Hai Elke, ik hoop dat je uitslag goed is!

Nee ik voel m niet, helaas, dan wist ik tenminste wanneer ie was en dat ie er was ;) Heb het wel ooit gevoeld, als een soort kramp, afwisselend links en rechts onder in mijn buik. (Als het echt pijn doet is het wel minder fijn natuurlijk...)

Hebben jullie naar tevredenheid geklust deze maand? Kun je lekker de wachtfase in...

14. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Hier dronken ze eigenlijk alleen goed uit die kromme difrax flessen.
    Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar volgens mij krijgen ze met die flessen minder lucht binnen waardoor ze minder last krijgen van lucht in de darmen en maag.
    Als ik weer zwanger zou worden, zou ik ook die flessen weer kopen.

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi Veronika!

Nou volgens mij hebben we goed geklust, want zaterdagnacht nog geklust en zondagochtend vreselijk last van eisprong! Zondag ook nog maar eens geklust voor de zekerheid :D

Ik voel dus mijn eisprong meestal wel, en ook al is het nu wel handig, prettig is het zeker niet! Dan moet ik echt aan de paracetamol en liggen, en dan weet ik nog vaak niet waar ik het moet zoeken...

liefs

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ja zie je, en dat hoor ik veel vaker hoor, dat sommige flessen echt niet goed bevallen!
    Nou ja, ik kan niet in andermans beurs kijken, maar als ik dan toch iets van een merk wilde hebben, koos ik denk ik wat anders.
    Een Burberry slabbetje anders? :)

17. veronika

@ Elke: nou dat is dan in elk geval een supergoed gevoel voor de wachtbank, toch?

Vervelend dat je er zo ziek van bent. Maar ja, wij hebben afgelopen maand door die ovutesten eigenlijk heel raar en onregelmatig geklust, steeds denkende: dat ei komt nog wel, ineens... Dat is ook niet echt fijn achteraf.

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Of ik m'n eisprong voel weet ik eigenlijk niet, omdat ik ook last heb van m'n darmen en dat kan het ook zijn geweest.
    Als ik kijk naar de ovu-testen begin ik nu helemaal te twijfelen en denk ik dat ik m'n darmen heb gevoeld.
    Ondanks dat het pijn doet, zou ik hem toch wel willen voelen zodat ik zeker weet dat ik een eisprong heb gehad.

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ja, dat lijkt mij ook niet alles! Heb je dan geen eisprong gehad denk je? Of wel, maar op een ander moment dan je verwachtte?

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Is zekers ook heel leuk Elke :)
    Ook de pantoffels en schoentjes. ( maar die heb ik al ) :D

Share This Page