wat een leuke bus.. hopelijk hoef ik dan geen passagier meer te worden.. maar misschien wel en dan kom ik gezellig meerijden.. eerst maar even nog op de tractor
Helaas moet ik ook door naar augustus, uitgaande van mijn laatste cyclus, zal mijn volgende NOD 10 augustus zijn.. voorlopig laat ik het ook bij deze datum..
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 2 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Verhip! Welkom in augustus! Ben ik niet meer alleen iig. Wel jammer dat het de vorige ronde niet is gelukt. Ben je al lang aan het proberen zwanger te worden? Ik ben met ronde 5 bezig en zoals je misschien hebt gezien heb ik een hele lange cyclus. Dat maakt het niet makkelijker... Hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen en zijn we straks in augustus samen zwanger! Dat zou toch geweldig zijn! Liefs, Manon.
Zodra ik de volgende keer ongesteld ga worden of niet, een jaartje...maar bij ons zijn door zeer onregelmatige cyclus, zie onderschrift banner, eerder onderzoeken gedaan en nu blijkt dat naast dat ik niet regelmatig ongesteld word, mijn hubbie zeer slecht en weinig zaad heeft. De kans op een spontane zwangerschap is volgens de gyn uitgesloten. Morgen wordt het zaad opnieuw onderzocht en wordt er gekeken of het ICSI of IVF gaat worden... Ik hoop voor jou dat je in augustus zwanger raakt, maar bij mij is de hoop een beetje weg...Blijf overigens wel positief, maar weet gewoon dat wij hulp nodig hebben om zwanger te raken... Die lange cyclussen ben ik ook helemaal beu, ik sla de hele maand juli gewoon over, wij hebben dus veel minder kansen op jaarbasis om zwanger te raken..
Inderdaad minder kansen! Balen zeg dat het allemaal niet zo wil lukken. En je bent nog zo jong... Mijn zwager en schoonzus hebben ook een schat van een zoon door IVF. Ook zij konden niet op de natuurlijke manier zwanger worden. Alleen bij hun is de oorzaak nooit gevonden. Ze is nu zwanger van de 2e. Hebben 2 ingevroren embryo's teruggeplaatst. Ze is 6 augustus uitgerekend. Een vriendin van mij is ook zwanger geraakt door IVF omdat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad en een eileider moest missen en de ander verstopt zat. Zij heeft nu een mega schattige tweeling! Dus ook IVF geeft hoop... Blijf inderdaad posititief.. maar kan me voorstellend dat dat moeilijk is! Denk je dat je snel kunt beginnen met een behandeling? Of heeft de gyn daar nog niets over gezegd? Ik heb ook lange cyclussen, maar wel regelmatig dus dat is wel weer prettig. Ik ga volgende week wel even naar de ha om te overleggen. Ben nu begonnen met temperaturen... hopelijk werkt het! Ik leef met je mee iig... Liefs, Manon.
Wauw, alweer een roze bus! Ik kan me de vorige roze bus ook nog herinneren... Groetjes vanuit de roze limo-hummer van Mei die even langs komt rijden (*toet!*)
@Libra: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! Het wil hier nog steeds niet drukker worden! Het is bijna juli, dus dan komen er wel weer meiden bij! (nieuwe natuurlijk, in juli is er veel roze denk ik!) Hallo? Is daar iemand?
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77, Sylvia 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 3 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hallo dames Ik heb me ook aangemeld Ik ben net ongi geworden. Mijn eerste ongi na de bevalling (bijna 8 maanden geleden, heb lang bv gegeven) Ik weet dus niet precies hoe lang mijn cylclus gaat duren...dat kan ik later altijd nog veranderen..ik zou dan 17 juli mijn ei moeten hebben..wordt het eerder of later dan kan ik mijn banner de lijst altijd weer aanpassen....ben wel benieuwd hoe lang mn cylcus wordt..ik hoop niet te lang! Liefs Syl
hoi hoi Sylvia veel succes deze ronde.. Manon, ik ben wel benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren, maar 9 juli hebben we weer gesprek met urloog met uitslagen van nieuw zaadonderzoek. Met deze utislag kunnen we weer een asfpraak maken met de gyn en weten we wat het gaat worden voor behandeling, waarschijnlijk kan het allemaal niet meer voor de zomerstop, dus zal het altijd wel na augustus worden..dus ja, duurt weer even..
Verhip: Dank je! Ik heb even je verhaal gelezen....is niet niks zeg.. Ik hoop erg voor jullie dat jullie snle meer weten hoe en wat, dus welke behandeling jullie gaan krijgen Ik duim voor jullie Liefs Syl
meiden ik kom hier ook even hcg strooien HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCG
@verhip: Spannend allemaal hoor! Ben benieuwd wat heet allemaal gaat worden, dus hou me op de hoogte! PS: je blijft toch wel gezellig kletsen bij ons hier in augustus? @Sylvia: welkom bij ons! Je bent nummer 3! Het wordt steeds gezelliger. Hoe zit jou verhaal in elkaar? Welke ronde ed? Ik ben begonnen met temperaturen, maar snap er nog niet veel van. Heb nu een constante temp. Volgens mij gaat de temp dalen bij de eisprong en daarna stijgen toch? Liefs, Manon.
Hoi! manon: ook bedankt voor jou welkom! Ik ben op 29 oktober bevallen van een dochter: Demi! Zij is nu alweer bijna 8 maandjes oud! Ik heb t/m 7 maanden bv gegeven. Mijn ei/ongi is dus heel lang weggebleven. Toen ik helemaal afgebouwd was met bv, kwam na een week al mijn ei. Nu ben ik iets eerder ongi geworden (10 dagen na ei) dus komt nog doordat dit mn eerste ei was. We hebben wel gewoon geklust maar mijn temp was ook heel raar en anders dus misschien dat ik toch geen ei heb gehad.. maarja, we gaan dus voor een 2e kindje! Ik beschouw dit maar als de 1e ronde, omdat nu mijn 1e ongi er dus is! Ben heel benieuwd hoe lang mijn cylclus gaat worden, ik hoop niet langer dan 37 dagen. 37 dagen had ik na stoppen met de pil en na een mk van 8,5 week...dus als ik mijn ei heb weet ik wanneer mijn nod precies is. We vinden het wel weer erg spannend! Ik temp dus ook, houd dit bij op fertilityfriend.com, erg handig wel! Mijn nod heb ik nu op 1 augustus gezet maar dit kan dus nog veranderen. Gezellig altijd, zo'n nod clubje! Ben benieuwd! Liefs Syl
Hoi Sylvia, Ik houd het ook bij op fertilityfriends. Maar als ik mijn ei nou heb straks daalt mijn temp dan, of stijgt deze dan juist? Ik zie bij andere grafieken van andere meiden dat de temp dan stijgt en dat de temp dus hoog blijft als je zwanger bent. Ik temp wel met een oorthermometer. Ik werk in de verpleging en wij werken altijd met oorthermometers gezien niet is bewezen dat rectaal beter of betrouwbaarder is. Heb je nog tips wat betreft het tempen? Ik wil ook ovu- testen gaan doen. Gezien jij ook bekend bent met een lange cyclus.... welke dag houdt jij meestal aan om te beginnen met testen? Ik moet nog wel even wachten tot mijn ovulatie... Gefeliciteerd met je dochter! (Dat kan toch nog wel!) Wel cool dat je nu alweer probeert zwanger te worden. Zijn ze mooi een beetje van dezelfde leeftijd! Liefs, Manon.
Heb ook even in je album gekeken... coole foto's van je zwangere buik! Als ik naar jou lijstje kijk dan zie ik een rood kruis zeg maar.... dat heb ik dus niet. Ben wel net pas een aantal dagen aan het tempen.. Vandaag was de vijfde dag...