NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    @ limmeke

mooi hé die mensen die dan proberen voor jou te zorgen !
    ik heb ook mensen er tussen zitten die ook graag willen praten dat ze ff hun ei kwijt willen , maar ze kunnen het tegen niemand anders kwijt !
    dan zijn ze je ook zo dankbaar dat je alleen al met hun wil praten !
    hihi heb ook vaak dat ze een gebakje halen voor bij de koffie haha moet gewoon opletten dat ik daar door niet te dik word ;)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jij kan harstikke goed tellen.. bedacht me later dat ik mijn NOD dag opgeschoven heb hahahahha

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ja, kvind het echt geweldig! koektrommels worden opengerukt.. heb morgen adres, die laat zijn dochter altijd cake bakken.. en dan serveert die die of je een bord boterhammen voor je hebt staan hahaha.. en wat ik niet opeet. krijg ik in zakje mee naar huis.

en ovr dat dik worden.. kheb echt mega complex hier afgelopen weken, maar mijn liefje stuurde me vanmiddag een kaartje ( die wordt er nl doodziek van van mijn gemier over dikke buik enzo) waarop die schreef hoe sexy die me vindt, en dat die me heeeeeel knap vind.. lekker ding is het toch..

4. natjes

natjes Niet meer actief

jeetje meiden wat is er weer gekletst...

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tja natjes, je moet je maar vervelen zoals ik hier... te warm om wat in me eigen huis te doen, geen bal op tv en ben moederziel alleen snikkkkkkkk

duik op tijd bedje in.. plafondwapper aan.. tv aan.. fles sprite ernaast..

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha ja leuk is dat die mensjes hé :D
    je werk word gewoon zo gewaarderd ;)

haha lief hoor van je mannetje :D
    de mijne zeg ook altijd schei er nu eens over uit ik vind je lekker en sexy hahaha ;)

7. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    ja pfff ben al een uur aan het lezen, sorry ik hou het niet meer zo goed bij :oops: maar vriendlief wil graag de computer terug hihi maar gauw doen

doeiiiii

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hey meiden!

zo gegeten en wel..kopje koffie en ff bij gelezen ;)

wij hebben ook wel al wat namen bedacht..waren eigenlijk ook wel al uit de namen maar ben nu toch weer gaan twijfelen...

Voor meisje; Danique, Dianne, lindsay, Benthe en Britt.

jongetje: Demian, Jermaine, Keano, Yannick en Rick

We hadden eerst Danique en Demian omdat we beide ook met een D beginnen maar vind de andere namen ook wel leuk eigenlijk :D

9. natjes

natjes Niet meer actief

Wij hebben als namen Thijs of Britt... Daan vind ik ook leuk... hmm gelukkig is hubbie het wel met mee eens. Maar toch is het moeilijk!

10. natjes

natjes Niet meer actief

nou ik ga even ovutestje doen, moet harstikke nodig plassen, hou het al vanaf 5 uur op hahaha :)

11. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    nieuwe ronde, nieuwe kansen...

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Debsje kijk uit met die namen hier plaatsen he, straks pikt iemand ze in :D

13. debsje1977

dat zou zomaar kunnen inderdaad....maar dat geef niet er zijn binnen mijn familie geen mensen zwanger alleen mensen die ik ken zeg maar maar verders niet mee omga en als iemand ze inpikt heb ik in iedergeval leuke namen uitgezocht hihihi :D

vandaar dat ik ze er wel op durf te zetten en te kijken wat jullie zouden kiezen in ons geval :(:

14. natjes

natjes Niet meer actief

negatief... zoals verwacht, maar ben toch nog steeds benieuwd wanneer het ei komt! Is toch wel spannend.. Vind het zelfs leuk om die testjes te doen.

Heb zelfs testboekje gemaakt... stuk karton in 2-en gevouwen (zwart). Met zilveren letters voorop: "testboekje". Met de maand waarin ik bezig ben. In het boekje doe ik met pritroller de testjes onder elkaar opplakken. en op elke test zet ik de datum... Hahaha :)

Lijkt wel bezigheidstherapie als ik het zo terug lees..
    Gelukkig vind ik het leuk om te doen ;) hihi

15. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hey Leeuw,

Gefeliciteerd. Zag het net pas. Top joh de 1e zwangere.
    Geniet ervan.

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Leuke namen allemaal zeg, lekker pittig. Ik zit er zelf ook wel eens over na te denken, maar kan alleen jongensnamen verzinnen. Ik wilde altijd Richard, maar zo heet een van mijn ex-en :D

Welkom Audrey, is je NOD de 27ste?

natjes: was ie posi? in ieder geval opgelucht, lijkt me zo ;)

thuiszorgers: het klinkt allemaal erg leuk zo, ik zou zo de neiging krijgen om ook dat werk te gaan doen. Lijkt me heerlijk om zoveel waardering voor je werk te krijgen!

17. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    Hoi meiden,

ik ben helemaal nieuw hier sinds vandaag en vind het allemaal heel gezelli wat hier gebeurd. Ik wil graag mee in de roze bus, maar het lukt niet helemaal. :oops:
    Wil iemand me helpen?

Liefs xx

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Voor een meisje zou ik Lindsay kiezen, en Keano heb ik toevallig ook in mijn lijstje staan ;)

19. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    ja MilkHd, mijn NOD is de 27e..

xx

20. debsje1977