Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa 26 : 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : lynn1986 31 : Alexia R 128 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen je staat erbij Audrey!
Idd en ook lekker kort.. heb ff hulp nodig om deze banner goed te krijgen met de dagen tot aan mijn NOd maar ut lukt me niet...kan iemand me miss helpen? http://tryingtoconceive-ttc.tickershack ... tp4zr.html
Ja, Jesse is inderdaad leuk. Wij hebben er lang over gedaan om dat te bedenken! Officieel is het Jesse Collin Merijn Tijink. Jaja.. mijn man vind 3 initialen mooi en dan moet het ook nog een beetje klinken he?!
hhmmm dus als ik er niet uit kom kan ik natuurlijk altijd nog zeggen ik neem ze allemaal achter mekaar hihihi.
er komen leuke namen voorbij. wil de namen nog wel geheim houden voor familie. Mijn zusje heeft wel al de jongens naam geraden, vond ze zelf ook leuk. Zij heeft wel al haar namen verteld, zodat ik die niet kies. Zijn leuke namen hoor, maar passen toch niet bij de naam van onze dochter. Had vande week berichtje dat mijn nichtje 16 wk zwanger is, en vandaag een berichtje dat haar zusje nu 10.5 wk zwanger is Zit er net als mijn vorige zw ook 5 wk tussen grappig he. Kijken of hun ook op dezelfde dag bevallen.
Dat zijn een soort van voorspellingen van wanneer je zwanger word en wat het geslacht is...je ziet e bij sommige onder hun berichten staan (zo ook bij mj )
Dankje voor je uitleg. Ik heb gelijk maar even gekeken op de geslachtskalender en dat betekend voor mij de komende maanden een meisje. Zou heel leuk zijn om er voor Jesse een zusje bij te hebben!
Dat zou super zijn en hele roze bus...denk dat we de krant halen dan hahahah..maar als de 2de pendel klopt ben ik over 8 weken aan de beurt vind ik ook prima hoor als het dan ook maar raak is hahaha. maar liever ga ik met ons alle deze maand niet van de bus af natuurlijk
Misschien is Carmen, Jean-Marie, Kelly, Debby, of Sam dan ook wat voor jullie? Of Kenji, Shania of Bruce?
ik krijg hem niet over 9 dagen zeg maar ( snap wel dat hij in weken telt maar hij geeft nog 3 weken en 4 dagen moet tot mijn next nod ipv 9 dagen
Haha nou die eerste 5 niet maar de laatste 3 wel hoor! Of Liam, heb je ook nog Tja, die mensen kiezen gewoon stoere namen!