Dan moeten jullie mij hier ook een weekje missen . Je hoort wel vaak als je op vakantie gaat en afleiding hebt enzo dat je dan zwanger terug komt van vakantie. Hopelijk is dat bij mij ook het geval. Gaat helemaal goed komen. En jullie ook allemaal op vakantie dus!
Nog maar 8 uur en een beetje, pff wat ben ik zenuwachtig zeg...Heb het idee dat ik vanmiddag krijg te horen of ik ooit kinderen ga krijgen..Vind dit nog spannender als een zwangerschapstest.. Sorry, reageer even niet op anderen want ben aan het werk, moest dit alleen even kwijt!
@ manon77 : bedankt voor het wederplaatsen van de bus, ik waag me daar maar niet meer aan @kleintjevoorons: heeeeeel veeeel klusplezier en fijne vakantie
veel succes, vorige keer dat ik naar de gyn moest kreeg ik geen hap door m'n keel en heb de hele morgen op de wc gezeten..... en het viel allemaal gelukkig wel mee. Ik zal voor je duimen
Meiden, wat schrijven jullie veel! Ben er 1 dagje niet geweest en loop nu al helemaal achter! Wij gaan zaterdag voor 1 weekje op vakantie en daarna nog een week thuis. Ben dus waarschijnlijk vanaf dan niet veel op het forum te vinden. Mijn ei valt in onze vakantie. Onze dochter slaapt bij ons op de kamer en mijn man vindt seksen dan een beetje moeilijk. Hoop toch wel dat hij af en toe wil, anders missen we mijn ei weer. (ontspannen op vakantie gaan is er ook al niet bij ) Maar wat biertjes geven dan, dat helpt vaak wel. Maar ben er nu nog een paar daagjes wel!
Ja dat valt nog te proberen. Van dat bad had ik ook al gezegd, maar dat vind hij vies in een vreemd bad
Verhip!Succes, hopelijk valt het allemaal reuze mee! De bus gaat door heel NL (en Belgie?) om iedereen op te halen die in Aug. haar NOD heeft Suzie ook succes, tjonge valt niet mee dan..Heb je eindelijk vakantie....Ik hoop dat het lukt!
Ach je hoeft natuurlijk maar 1 keer raak te schieten. Maar er is nog altijd zo veel onduidelijkheid over de levensduur van zaadjes dat ik het liefst om de dag doe voor de zekerheid.
Nog maar 6,5 uur haha..ben echt aan het aftellen! Caro1978, heeft je hubbie ook al 2 keer zaad in moeten leveren? Thanks allemaal..
Verhip: alvast heel veel succes meid! KLeintjevoorons: gefeliciteerd en een fijne vakantie! Ik zal ook voor je duimen dat je zwanger terug komt! Suzie80: Ik heb dat ook hoor, in het ene boek lees je dit en op internet lees je weer dat over de levensduur van zaadjes....en dan ook nog wanneer de kwaliteit het beste zou zijn..ik houd het ook op om de dag, alleen als mn ei er aankomt (dus positieve ovutest)klussen we extra Mijn ei komt er dus zeker aan, dus ik denk dat ik jullie moet gaan verlaten...maar ik wacht nog ff voor de zekerheid (al kan ik er niet omheen...persona gaf al lichter streepje aan, heb nu echt enorm veel vruchtbaar slijm en vanaf gisteravond zijn de ovulatiekrampen erger geworden...ben dus wel blij met een normale cylcus (had gerekend op 37 dagen, minimaal, omdat dit mn eerste cylus is na bevalling, duurde zo lang doordta ik tot 7 maanden bv heb gegeven) liefs Syl
Goedemorgen Dames, Hier een vrolijke JedidJah... Ik ben een dagje vrij en dat is heerlijk... @ Verhip: ik snap wat je bedoelt, al die zenuwen... AAAA kon er maar ergens een site staan waar alle antwoorden zijn... ook de antwoorden wanneer, hoe, waarom enz enz. @ mijn ei: spring eens wat vroeger... Ik moet nog heel wat dagen voor mijn ei, maar wij klussen gewoon door... gezellig en leuk. Ik ga deze ronde weer ff tempen, want ik wil mijn lichaam snappen. [als dat ooit lukt] Nou succes dames JedidJah
hoi jedid! Hoe gaat het? Heb je een lekkere vakantie gehad in Denemarken? Ook goed weer gehad? Had inmiddels gehoord dat je weer ongi was geworden. Balen! Maar ik zie aan je banner dat je ei er ook weer aan zit te komen dus wie weet! Hier alles goed, vage symptomen. Ga pas volgende week vrijdag testen mits ik dan niet ongi ben geworden. Ben benieuwd!
Geen idee hoe het in Denemarken was, maar Noorwegen was erg mooi. We hebben elke dag netjes geklust, maar het was niets. Ik was wel wat dagen overtijd, maar het kwam toch. Door die dagen overtijd is mijn cyclus nog langer geworden. Ik houd me dus aan de laatste cyclus wat 41 dagen is Mijn ei komt er aan, maar dat duurt nog 2 weken Ik heb me idd op jou ingelezen en het is weer spannend. Ik hoop dat je niet meer naar augustus gaat... Groetjes JedidJah
oeps was overtuigd van denemarken haha. Maar noorwegen schijnt nog mooier te zijn Gebruik jij trouwens al etos pillen? Sinds ik ze gebruik ben ik van de vorige keer 36 dagen naar 31 dagen gegaan. Misschien ook voor jou handig? 41 dagen is wel heel lang :-S