Ik las het ook vanavond. Je kunt je hart wel willen luchten, maar omdat nou via deze site te doen? Ze zal het toch met haar hubbie moeten oplossen. Ik heb maar even een stukje advies geschreven, want ik weet zeker dat ze daar spijt van krijgt!
Leuk gevonden Maar aangezien onze kindjes maar 1 naam krijgen wil ik ze een eigen voorletter geven. ga ook richting boven, nog even lekker lezen in bedje, en wachten tot man thuis komt. morgen werken, dus dan ben ik hier wel weer te vinden
je heb een heel net advies gegeven Audery! nou maar hopen dat ze het opvolgt anderes hebben we dadelijk een topic...ben vreemd gegaan en man heeft me betrapt
Dit was de eerst dag op dit forum en ik vond het leuk. De sfeer is gezellig ! voor iedereen die morgen mag testen.. veel succes! en.. welterusten!
ga jij ook al! tjee wat gaat iedereen vroeg naar bed de laatse paar dagen nou ook jij weltrusen audrey! fijn dat je het gezellig vond bij ons zo op je 1ste dag
Oei! dat moet vreselijk geweest zijn... voor allebei dan denk ik he? ik heb ooit mijn vriend met mijn beste vriendin in ons nieuwe huis, nieuwe bed, onder nieuwe dekens! op heterdaad betrapt en dat was verschrikkelijk. Ik raad het dan ook iedereen af. Praten is toch de beste oplossing. Er zijn zoveel methodes om er weer spanning in te krijgen. Je moet het alleen samen willen...
Ach, ik blijf nog wel even. Eigenlijk wilde ik even buiten zitten en ideetjes bedenken voor als de verbouwing van ons huis achter de rug is. Inrichting, tuin, misschien wel een nieuwe babykamer... Pak er even een glaasje drinken en wat te knabbelen bij. Mijn hubbie staat zich toch nog uit te leven op de gitaar in de studio. Heb nog wel even de tijd..
Goh lijkt wel of ik dat type..hier precies hetzelfde exvriend met beste vriendin in bed...tja ik was wat vroeger thuis....ik raad het ook iedereen af hoor...als je vreemd wil gaan verbreek dan eerst je relatie maar...liever pijn van een verbroken relatie dan pijn van bedrogen zijn.
OEPS ik dacht dat jij was vreemd gegaan... heel erg sorry! idd.. dat zou dan waarschijnlijk de nieuwe topic zijn als ze het gegeven advies niet opvolgt.
HAHA nee van me levens dagen niet...ben nu drie keer bedrogen door drie exen waarvan 1 mijn exman was vond het wel genoeg dacht ik zo
jeetje debs, blij toe dat je nu zo'n leuke vent te pakken hebt! heb er maar een bakje chili-ribbelchips bij gepakt. zit ondertussen Bones te kijken. straks in de pauze maar weer even broekloeren...
Das ook niet vanzelf gegaan hoor..en nog vertrouw ik hem niet altijd, al heb ik daar geen enkele reden toe...zit gewoon in mijn achterdocht systeem Maar idd heb een hele fijna man nu...die het begrijpt @Milk: Ik ben ook de hele dag al aan het broekloeren maar dan vanwege innestel...nog niks te zien