idd. Jij bent wel goed van vertrouwen. Maarja, je moet de moed niet opgeven hoor. Ik heb ook ellende genoeg gehad. En net dat ik dacht dat ik de meest geweldige vent had, sloeg die me het ziekenhuis in. Nooit was er iets aan de hand en zo ineens kwam jij een keer dronken in huis en ik wilde koffie zetten voor hem toen hij aan het klungelen was met de koffiepot bij de waterkraan. Hij verloor zijn balans en was heilig overtuigd dat ik hem omgeduwd had... Ik kon me alleen maar in een hoekje verweren met mijn armen boven mijn hoofd.. Gelukkig heb ik nu Ton leren kennen. Hij is een paar jaar ouder, maar dat voelde vanaf het eerste moment goed.
vervelend he claire! maarre hoor jij niet te werken dan op je werk ipv kleppen op het forum Hoor wie het zegt hahahaha
pff wat een verhaal meis! hier word je ook niet vrolijk van...gelukkig ook voor jou heb je nu een lieve man waarbij je je veilig en gelukkig kan voelen en zijn *knuff*
Je kindje zal er liggen zeg! Een baby-afdeling van het VU ziekenhuis in Amsterdam is maandag ontruimd na een probleem met de ventilatie. Daardoor ontstond een te hoge concentratie van het gevaarlijke gas koolmonoxide op de afdeling. Twaalf baby's zijn op een andere afdeling opgevangen. Ze zijn niet in gevaar geweest, zegt een woordvoerder van het ziekenhuis. Kort daarvoor werd tijdens werkzaamheden een persluchtbuis geraakt. Daardoor viel de druk weg op de intensive care. De beademing van patiënten zou niet in gevaar zijn geweest. De druk was binnen een kwartier door een omleiding hersteld. Of er een verband is tussen de twee incidenten, die zijn gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg, is onduidelijk. De ventilatie op de ontruimde afdeling Neonatologie is hersteld en het koolmonoxideniveau is weer op een normaal peil. De kinderen worden niet teruggebracht tot duidelijk is wat er precies aan de hand was.
pfff ik weet hoe jij je heb gevoeld ! mijn ex heeft mij ook een paar keer zelfs zwaar mishandelt ! heeft hij 2 jaar lang gedaan ik durfde niet eens mij hem weg te gaan ! hij zei ook altijd tegen mij : ik jou niet niemand jou dan niet en ik vermoord je mja heb dat hoofdstuk helemaal af gesloten en heb nu een lieve zorgzaam mannetje die ik nooit meer kwijt wil ! en heb me leven ook ergens anders op gebouwt !
Bedankt voor jullie lieve woorden.. ben idd zielsgelukkig met mijn hubbie! Wat een bericht zeg van dat ziekenhuis. Pfff.. je kindje zal er idd maar liggen. Dan ben je echt niet blij!
ben blij voor je! Goed dat je uiteindelijk toch gegaan bent, want eenmaal zo is altijd zo.. ze veranderen niet. Al zeggen ze dat 100x. Pff.. kan er nog heel boos om worden
Mijn vorige vriend deed een zelfmoordpoging en die daarvoor belazerde me. Wie beweert dat de liefde makkelijk is is gek!
ben nieuw op het forum en probeer wegwijs te worden. kan iemand me misschien uitleggen wat NOD is? alvast bedankt groetjes yinte
daar hebbie ook weer gelijk in ....er zitten toch altijd weer voor en nadelen aan het hebben van een hubbie he
Hi Yinte, Welkom in de augustus bus.....NOD is wanneer je maandelijke weer zou moeten beginnen zeg maar. Zoals elke het uitlegt is leuker en excact waar NOD voor staat
precies ! hij zei het ook 1000 keer ik zou het nooit meer doen hij smeekte op zijn knieen dat hij het nooit meer zou doen maar zo iemand verandert nooit ! ik kan er ook heel kwaad om worden ! en wat denk je ! toen ik weg was gegaan kreeg hij na een jaar met een meisje en ze kende elkaar 2 maanden en gingen voor een baby en ze was meteen zwanger ! nou sorry ze weet niet wat ze op haar dak heeft gehaalt ! dat kindje (dat nu al geboren is ) mag blij zijn met zo'n vader * NOT*
Ik zeg maar zo.. beter laat, dan nooit! en.. je bent nu happy neem ik aan en actief aanwezig op dit forum en dat doe je ook met een reden, dus.... laten we dit maar snel vergeten en ons concentreren op de roze bus, toch?