liefde is niet makkelijk en ook niet zonder verdriet. ondanks dat je vanavond zei, jij bent de enige voor mij. doet het zo'n pijn 's nachts in bed te horen dat je van iemand anders wil zijn. misschien denk je, na even praten en vrijen is het wel over. Ik wilde dat ik je dat kon beloven. Maar het doet zo'n pijn, ik kan het niet verkropen, nog niet voor 1 nacht. ik slaap niet meer ik kan niet meer, ik wil niet meer, ik heb teveel zeer. *knuff*
augustus moet idd nog beginnen en we hebben al 284 pagina's.... gaat het altijd zo heftig hier? hahaha
Heel veel bijgelezen, en meiden wat een verhalen! ok hier foute ex die losse handjes had, en toen ik voet bij stuk bleef houden dat ik na 3 jaar er echt een einde aan wou maken besloot hij zich voor mijn ogen neer te steken... tjah.... makkelijk is de liefde zeker niet, maar nu ben ook ik heel happy met mijn hubby! Gabby ik ga voor je duimen morgen!
jaaaa hahahah maar dames ik ga jullie verlaten ! me ventje ga ff de hond uitlaten en ik nog ff de vaatwasser inruimen en dan lekker plat op bed jullie horen me morgen trusten knuff gaby
hihihi... net even gekeken bij mijn kleine mannetje van 15 maanden.. het is hier zo warm en er staat geen zuchtje wind. Hij heeft de deken van zich afgegooid. Zich omgedraaid en ligt nu met zijn hoofd aan het voeteneinde van het ledikantje, languit, op zijn buik en zijn knuffels liggen naast het bed. De ventilator staat volop aan, maar de warmte trekt nu toch in het huis. Een daggie of 2 even iets koeler, of een buitje regen vanavond mag van mij wel.
uhm... hihi probeer altijd wel 'werkbaar' te zijn, maar soms wou ik wel dat ik ns alles kon volgen hierzo
Heerlijk he om daar ff naar te kijken! dan gaat je hart open van liefde he Gaby: suc6 morgenochtend en posi testen he!!! ik duim voor je! voor nu weltrusen meis!
Ik dacht al, waar kan ik dat lezen, maar ik was al weer te snel met vanalles... Heel erg mooi gedaan debsje.
Misschien even raar zo tussendoor, maar onder mijn banner staat nu : dag 2 van de cyclus! nog 16 dagen tot de eisprong. Ik zie bij iedereen staan; nog... dagen dan kan ik testen. Staat dat straks bij mij ook? of heb ik een andere banner?