dankjewel voor de uitleg dames ik zit dus ook in de bus van aug is er nog plek. nog 9 dagen te gaan in deze ronde. groetjes yinte
dat staat er straks ook bij jou. ik ga de laptop weer aan hubbie overdragen, dan slapen. hopelijk als ik wakker word een posi test voor gaby (en geen voor mij...)
Denk dat er nog wel een plekje voor je is hoor Yinte moet alleen even de buschauffeur zien te vinden zodat ze je kan laten instappen
Nou, nu echt allemaal bedankt voor de hartelijke ontvangst op deze eerste dag hier op het forum. Ik ga slapen, maar zal morgenochtend op mijn werk eens even zien of ik tussendoor even langs kan komen. Mijn baas is toch niet op de zaak en het is nog steeds vakantietijd...... Trusten!
zo ben weer thuis. hele dag geplakt aan mijn kleding (fietsen naar clienten). Heb naast het fietsen verder niets gedaan hhaa..heerlijk buiten met clienten kletsen. net lekker gedouched ik ga even bijlezen. @limmeke hoop dat je dag wel ok is gegaan. maar lees ik waarschijnlijk terug.
heyhey..., ik ben er weer ff... was ff vissen met me ventje.. 3 vissen gevangen... lekker ontspannen is dat.. maar ik ga nu me bedje opzoeken... ik lees morgen de verhalen wel... truste allemaal... gr nathalie
ut was ook super lekker weer om nog ff buiten te zijn..denk dat het nu buiten aangenamer is dan binnen Trusten Meis!
daar ben ik dan eindelijk jeetje dat doen ik maar niet meer jullie gaan nu allemaal naar bed. in de winkel was het lekker koel gelukkig. vreselijk meiden jullie exen gelukkig heb ik dat niet meegemaakt.
Gelukkig is het voor iedereen allemaal goed gekomen heb ik begrepen...hebben nu allemaal een heel lief manneke aan de haak geslagen