nee er wandelen hier op het forum nog wat augustus meiden...weet alleen niet waar die allemaal uithangen Gaat hard he die blz's was het eergister dat we op de 200 zaten? ik heb me toch een vreselijke steken...af en toe klap ik echt beetje dubbel...hoe zit dat bij jou? voel je al wat? p.s buiten ons zijn er zover ik zien kan nog 5 augustus meiden op het forum aan het wandelen. mocht je het willen weten
Fijn puzz, was het nog moeilijk dat te regelen? Mijn ervaring in Leeuwarden was tenminste dat het wel meeviel...
nou deb misschien betekent het wel iets! ja dat was eergister dacht ik ja het zal wel niks te betekenen hebben maar bij mij borrelt in me buik en heb constant honger
Goedzo! Kan je op korte termijn terecht? Eindelijk heb ik alles bijgelezen We hebben vanavond een nieuwe laptop gekocht en ik ben natuurlijk meteen begonnen met installeren en dingen overzetten. Ben er heel erg blij mee!
we hebben dus dezelfde klachtjes...dus zal het bij mij ook wel niks wezen best moeilijk zo he nog 7 en 9 dagen moeten wachten LOL
moet je daarom lachen vind er niks lachwekkends aan was het maar al zondag. leuk hé giegel ik heb ook sinds 2 maanden een laptop mijn eerste comp die ik zelf heb gekocht had ik veel eerder moeten doen. wat heb je er voor een
Sorry nee is niet lachwekkend maar zo druk ik mijn hoop de grond in Giegel: dar kun je de hele avond mee bezig zijn he en zo blij als een kindje met een glimlach op je gezicht
zo weer helemaal bijgelezen.... wat ellende hebben jullie gehad met al die ex en, natuurlijk heten ze niet voor niets ex en zijn jullie hier met iets moois, maar kan me voorstellen dat je het nooit vergeet. en wat een mooi gedicht Puzz gelukkig een nieuwe, kan vast alleen maar beter gaan vanaf nu verder net terug van een heerlijk etentje met mijn husbie (oppas geregeld) op het terras aan het water lekker loungen, flesje prosecco, visje. Wat wil een mens nou nog meer... Ja ik weet het....een kindje
nou dan ga ik maar alvast duimen voor der misschien word iedereen wel rose deze maand zou wel heel erg leuk zijn.
@mamma patricia & lynni & audrey tijink & nata jammer zeg... hoop dat het dan deze maand wel wat word. @giegel blijven testen! @welkom nailey & ppa & yinte succes @moontje. wat vervelend voor jullie kindje. hoop dat het snel werkt die antibiotica. ik heb trouwens WEER jeuk in mijn linker (.) nu begint het wel op te vallen hhahaa @Leeuw89 gefeliciteerd! onze eeste zwangere hahaha dat is echt goed nieuws... het word een goed maand haha @jedijah.. balen zeg over de scriptie.. hoop dat je het sneller dan je denkt het afkrijg @limmeke oh wat ben ik blij voor je zeg. raar.. ken je helemaal niet maar toch moest ik vaak aan je denken vandaag. gelukkig dat het niet om meer uren gaat maar uit inhalen.. hadden ze toch eerder kunnen vertellen vind ik toch.. en wees maar blij met je clienten goede werknemers zijn moelijk te vervangen @klingel hitte heeft je gepakt? hhaha ovu testen laten liggen terwijl je daarvoor ging.. @Tji jij ook welkom ...hoezo denk je dat er een collega hier zit? nou dan hebben jullie allebei een geheim haha... @gaby good luck! duimen draaien voor je @debsje ECHT VEEL.... hahaha moest vanaf 265 of zo lezen .. heel veel nieuwe meiden en ook heel veel tussenin gekwebbel hahaha maar goed. is me gelukt of ik alles te pakken hebt weet ik niet sorry als ik iemand hebt gemist. en over namen = wij hebben al een jongens en meisje naam.. beide pracht namen maar ik bewaar ze lekker voor mezelf ehhehe
Hallo allemaal... Ik ben nieuw en volgde de link in mijn voorstel topic haha zou ergens in de eerste week van aug moeten zijn, mijn banner is lichtelijk gegokt op mijn ovulatie test en mijn ongi die redelijk regelmatig is sinds kort. Dus of het echt klopt weet ik niet...maar we wachten gewoon weer af... dit is ons eerste kindje en nu ronde 5 Beetje over mezelf: ik woon in Ierland, ben 28 en eeuuuhh....voor de rest zou ik niet zoveel boeiends over mezelf weten hahaha Ik duim voor iedereen die nog moeten testen
jeetje kon je dat allemaal onthouden of heb je een uur over het intypen gedaan.(of ik ben gewoon langzaam met typen en het onthouden kan ik eigenlijk ook niet)
We hadden een oude laptop die het tot gisteravond deed, zolang ik maar niet meer dan dit forum opende. Gisteravond lukte zelfs dat niet meer. Nu hebben we een Compaq Presario A970ED Ben er heel erg wijs mee 8) Maakt m'n bui meteen weer goed, na het zien van de ovu test vanavond...... Het test streepje wordt lichter i.p.v. donkerder Heb ik nu m'n eisprong gehad en heb ik hem gemist, of moet ie nog komen? Morgen maar weer testen.