ik maak een nieuwe venster open te typen dan lees ik tegelijk .. en schrijf reactie bij die waar ik reactie op wil geven.. ahhhaaha
Welkom Biccy! Gezellig dat je ons komt vergezellen hier. Suc6 meet het zwanger worden maar dat gaat vast wel lukken Veel kletsplezier hier
ik heb een acer gekocht wilde perse een webcam erop maar weet begot niet naar wie ik moet kijken welke ovu test heb je?
Zo doe ik het ook altijd hoor anders weet ik het aan het einde van die 100+ blz niet meer wat er gezegt en geschreven is
ja en dan kan je alleen opnieuw beginnen met lezen haha... ik vind ook niet leuk om niet alles te lezen en niet reageren ...
misschien word ik ook nog eens handig. vind het lullig om op sommige dingen niet te reageren maar ik kan het niet onthouden jij bedoelt dat je nog een keer internet aanklikt en weer naar zwangerschapspagina gaat ofzo sorry voor dit domme wicht
ik ook niet maar ut gebeurt nog wel us dat ik wat vergeet hoor ...als het zoveel blz zijn dat je bijna tureluurs word
niks dom...precies zoals je zegt zo doen we dat gewoon twee dezelde internetsites naas ekaar open hebben
nee ik klik met mijn rechter muis knop op de nieuwe antwoord knop en selecteer open in nieuwe venster ik hou de antwoord venster klein zodat ik erin kan typen en lezen tegelijketijd
jullie zitten me uit te lachen hé ja met computers ben ik gewoon echt dom ben een eeuwigheid bezig met typen en dan kom te terug en jullie zijn alweer een blz verder.
Je bent dus de liefde achterna gereist romantisch hoor ondertussen getrouwd? zit er trouwens nog veel tijdsverschil tussen daar en hier? We kletsen wel veel he! horen wel vaker hoor dat mensen het niet bij kunnen houden...