NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hahahah daarom geen papegaai voor mij dan ben ik hem zelf wel af en toe ;)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh en puzzcat. heb je even over de hoofd gezien sorry :oops:

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Weltruste voor diegene die naar bed gaan :) Ik blijf nog even rondhangen, ben morgen lekker vrij :)

Is er nog iemand wakker?

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik dacht al... :cry: :cry: :cry:

Nee hoor meid grapje

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Meiden ik ga ook mijn nu nog coole bed je opzoeken..en binnen 5 min zweet ik er waarschijnlijk weer uit hahaha.

welterusten Giegel, Elske, Biccy, pixie ,puzzycat en nikky.. slaap lekker en droom zacht!

Tot morgen meiden!

*Kus en Dikke Knuff*
    Debs

6. puzzcat24

Welterusten meid!En ander meiden die gaan slapen!

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Trusten Debsje *Knuf*

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik maak nog maar een kopje thee...

Zoveel bij te lezen :)

9. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Heej meiden,

Vanmiddag op weg naar mijn werk ineens een steek rechtsonderin mijn buik. Duurde maar 2 minuten ofzo, toen was het weg! Echt heel vreemd. En ik voel me ook een beetje raar, maar ik denk dat dat aan het vieze weer van de afgelopen dagen ligt. Zo klam en vochtig en benauwd, bah! Stel je eens voor hoe het is om hoogzwanger te zijn met dit weer. Lijkt me niet om uit te houden!

10. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Kopje thee klinkt goed, ga ik ook even halen!

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hoi, hoog zwanger met die hitte lijkt me ook niets :( gelukkig is het hier niet zo warm als in NL...alleen 's nachts is het benauwd

Ik heb sinds gisteren het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar dat zou te vroeg zijn...het is ook niet een constant gevoel, eerder zo nu en dan..

12. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Biccy, dat heb ik ook een beetje. Maar is voor mij ook te vroeg, zie dat we onze NOD allebei over 6 dagen hebben. Dus ik wijt het aan het weer. Anders praat ik mezelf straks allemaal zwangerschapsverschijnselen aan! Eerst een posi test, dan is het vroeg genoeg om me vreemd te gaan voelen.

13. puzzcat24

Hey meiden die iets vroegen over ovu testen

Als je streepje lichter word,moet je juist extreem goed gaan klussen voor minstens 2 dagen

Want 2 dagen na het donkerste streep komt je eisprong

De laatste 2 maand heb ik ovu testen en heb ook 2x een innesteling gehad
    Maar ging fout omdat ik geen progesteron aanmaak!Grrrr

En ik kluste om het leven whaha

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn hoor, de eerste twee rondes was ik voor me gevoel echt zwanger, maar dat was mijn lijf die me voor de gek hield. En mijn hersens ;)

Nu voel ik helemaal niets :( dus ik weet het gewoon echt niet. Ik heb voor de eerste keer een ovu test gedaan op de 18e en die was positief, dus nu wacht ik maar gewoon af. Al moet ik zeggen dat ik het moeilijk vind als ik er veel over lees, dan word ik heel ongeduldig ;) maar ik kan het niet laten fora te lezen lol :)

Wat een gedoe allemaal he?

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    puzzcat, gelukkig is klussen ook lekker ;). Maar wel suf hoe dat bij jou gegaan is zeg. Hopelijk vanaf nu meer succes!

welkom nieuwe meiden!

Nou, ik heb bijgelezen, maar ben lekker moe en duik mijn bedje in. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

16. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Volgens de test die ik had, moest ik klussen bij twee streepjes, de 24/36 uur erna ook. (Het hele weekend vond ik dus wahaha)

Balen voor je dat het fout ging zeg :(

17. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Het klinkt misschien gek, maar ik ben er juist minder mee bezig als ik hier lees enzo. Omdat ik het er verder eigenlijk met niemand over kan hebben, dan blijft het de hele tijd maar in mijn hoofd zitten. Nu kan ik het kwijt, er open over zijn. Hier zijn allemaal gelijk gestemden, kan je je onzekerheid en vragen kwijt. Zonder dat iemand je dom vindt! Dat is wel heel fijn om te merken. En daardoor ben ik er offline bijna niet mee bezig!

18. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Offline ben ik er ook minder mee bezig, maar door zo te kletsen over babies en testen en dat soort dingen, word ik ongeduldig en wil ik ook zo graag :) Ik heb het er buiten dit forum nu, en een ander forum ook met niemand over. Dus fijn is het wel inderdaad :)
    Maar toch, als ik een paar dagen niet online ben, ben ik er minder mee bezig dan wanneer ik actief mee doen op fora :)

Ik wil gewoon zo graag :)

19. Neonie

Neonie Actief lid

21 jul 2008
    110
    0
    0
    Als ik niet online kom, dan denk ik er de hele dag aan. Maar als ik 's ochtend en 's avonds eventjes langskom, denk ik er de rest van de dag amper aan. Alleen meelezen doet me al goed!

20. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Oh dat is wel fijn dan :)

Ik vind het wel prettig dat ik gewoon kan vragen wat ik wil, zonder me dom te voelen :)

Deel Deze Pagina