Precies, zo voel ik dat ook! En iedereen is gelijk hier, of het nou ronde 1 of ronde 80 is. Iedereen gunt het elkaar oprecht en voelt met elkaar mee! Dat is in de 'echte' wereld wel anders.
Ja precies.. Is dit voor jou ook de eerste? Wij gaan voor onze eerste, moet eerlijk zeggen dat ik soms momenten heb dat ik het ineens een heel eng idee vind hoor
Haha, wat grappig, ik ben ook drie jaar samen met mijn vriend. En hij en ik schelen ook 3 jaar. Wat een toeval allemaal!
hallo Bikky en Neonie. Wat een verrassing dat er nog mensen wakker zijn... Hebben jullie het ook zo warm? Heb je al veel vrienden in Ierland waarmee je over je zeer gewilde zwangerschap kan praten?
Hier is het een uur vroeger Ik heb hier wel vrienden, maar ik heb het er maar weinig over hoor Alleen online, anders maak ik mezelf helemaal zo gek Hier is het wel benauwd, maar nu zo erg als in NL gelukkig! @Neonie: toevallig ja haha wat leuk, dan ook maar gelijk allebei positief testen dit keer
Tsja, vriendjelief zit nog tv te kijken. Als ik alvast naar bed ga, dan slaap ik als hij ook komt. En dan maakt hij me ook niet plat! (Ik weet het, het klinkt heel erg, maar klussen heet bij ons platmaken...)
Biccy, tuurlijk testen we allebei positief! Zeg, begint de naam van jouw liefje ook met een J? Want als dat zo is, dan is het de zoveelste overeenkomst en kan het niet anders dan dat het bij ons beiden raak is!
tja als jullie dat nu even doen dan krijgen we vast een hele roze bus.. is eigenlijk ook raar dan verhuizen we ook meteen allemaal naar april/ mei. wat doe je eigenlijk voor werk in Ierland? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het gewoon zeggen hoor
Dizzy ook nog wakker? Tja weer een zwangere...Ik heb er 9 in mijn directe omgeving op komst en natuurlijk geweldig nieuws, maar ik wil ook zo graag....
O ja, ik verontschuldig mij bij voorbaat al. Ik ben namelijk ook supernieuwsgierig van aard. Als ik te ver ga, moeten jullie me gewoon terugfluiten hoor!
Ik heb net gedoucht en wacht altijd even tot mijn haren een beetje droog zijn. Ik heb tot laat gepoetst in ons nieuwe huis vanavond en tussendoor nog even geklust haha. Hub helemaal blij . Welterusten meiden!
gewoon te warm, Husbie ligt naast me te slapen en ga maar lachen ik lig naast hem met mijn laptop in bed. Ik heb net Babyboom het vervolg bij uitzending gemist gekeken Hoe lang zijn jullie bezig al bezig? (kon ik niet zien)