Hoi meiden, ik heb een vraagje over de etos zwanger worden pillen. Aangezien mijn cyclus regelmatig id tot op de dag gelijk is het dan wel verstandig om deze pillen toch te gaan slikken? ik lees namelijk dat ook je cyclus er van veranderd....dan weet ik straks niet meer wanneer ik "klussen"moet zeg maar. Wat is jullie advies?
hoi dat vroeg ik mij dus ook een maand geleden af heb zelf ook een regelmatige cyclus afgelopen maand ermee begonnen elke dag trouw geslikt en bij mij is niks veranderd gelukkig.
Ze kunnen positief en negatief werken. Kijk maar eens in het topic ervan, daar lees je ook dat vrouwen met een regelmatige cyclus ineens veel langere cyclussen kregen. Zou er dus niet mee beginnen als je een nette cyclus hebt, maar das mijn mening
pillen zijn wel erg groot mocht je moeite hebben met slikken. ik moet ook weer een doosie halen heb nog maar voor 6 dagen geloof ik je moet er 2 per dag.
maar als je begint als je ong bent geworden en de meeste van ons gebruiken ook ovu testen/of temp dan maakt dat toch niet zo heel veel uit. ja ik dacht zelf als die pillen misschien helpen om eerder zwanger te worden kan ik het altijd proberen. ieder zijn mening natuurlijk. ik lus bijna geen groente dus ik kan ze wel gebruiken
@limmeke: Prima! @Verhip: Nog ff. Heel veel succes meid! Vanmiddag nog wat inkopen gedaan voor de vakantie. Zaterdag vertrekken we. Heb voor deze keer maar een setje midstream ovutestejes gekocht. Iets handiger dan die stripjes en in een potje piesen Mijn mannetje heeft er ook al helemaal zin in. lekker ontspannen
gisteren had ik gevoel van.. hmm ,zit niet goed, voor mijn eigen geruststelling nog testje gedaan en tot mijn schrik nog maar vage lijn.. in paniek dus.. verloskundige gebeld, en die zei, als je niet bloed, ben je gewoon zwanger.. klachten bleven ook, dus ik had nog hoop. vanmorgen nog keer testje er tegenaan.. wat duidelijker streepje.. dus even dacht ik komt wel goed.. tot ik uurtje geleden op bezoek was en naar wc ging.. veel helder rood met klonters... dus tis gewoon voorbij *GILGILGIL* lig ook te rollen van de krampen onderhand.. maar die zullen wel snel wegzakken denk ik.
Jeetje Limmeke, wat erg. Je was toch nog niet lang zwanger? Zo snel al weer mis gegaan? Je zult het er wel moeilijk mee hebben. Veel sterkte! Weet je al een datum wanneer je op de lijst wilt?
Hoi dames! Graag sluit ik me ook bij jullie aan, NOD 4 augustus. Ben maar even uitgegaan van 28 dagen, cyclus is nog niet helemaal regelmatig... Succes iedereen!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984&Duub 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73& nikky ans & dreamer83&Inger1979 & Lana81 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke 7 : debsje1977 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah, Nikkijane 12 : 13 : 14 : 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 41 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
weet niet wat ik moet zeggen alleen wat vreselijk heel veel sterkte.dikke kus voor jouw je mannetje wel thuis.
ik heb geen idee suzie.. ik was 5.4 weken nu.. had altijd een heel regelmatige cyclus, maar zou niet weten wat nu aan te houden. als ik uit moet gaan van vandaag.. dan zou ik ergens rond 6 augustus mijn NOD moeten hebben. Maar ik weet het dus niet. @Nikky, ja, gelukkig is mannetje thuis..
Ik zet je gewoon op de lijst. wil je echt heel veel sterkte wensen, want het is niet niets om dit al een paar keer te moeten meemaken. Doe rustig aan!