Dit is voor mij pas de eerste ronde... Voor jullie? Ik heb het nu ineens echt megawarm, niet normaal meer. Ik zweet me ineens kapot, net alsof ik een opvlieger heb. Vanmorgen ook al een keertje. Vind het maar raar.
Dan lopen we na mijn MK en gelijk, dus dan maar geen 3 keer is scheepsrecht maar 5 keer. En natuurlijk voor iedereen verder hier ook, op naar de roze bus
Ik heb na het stoppen met de pil vorig jaar eerst 3 normale cyclussen afgewacht en toen zijn we onveilig gaan klussen. Ik was er toen nog niet echt (krampachtig) mee bezig. Dit is mijn 5e serieuze ronde nu met tempen, ovu, folium, gericht klussen en op symptomen letten. Ik gebruik nu alleen nog folium en de ovu testen en ik slaap op een maansteen .
ga jullie verlaten.. even wat drinken en dan toch proberen te slapen want morgenochtend is het weer vroeg Mammaaaaaa En dan naar de dierentuin (we hebben een abonnement)
Truste ppa Dizzy: Ik heb deze maand voor het eerst pas een ovu test gebruikt, hopelijk heeft het geholpen want echt goede timing schijnen we hier niet te hebben Ik vind dat wachten echt niks hoor
Ik ga nu ook echt slapen, morgen weer vroeg dag. Ik vind het wachten ook heeeeel moeilijk. Sinds vandaag klim ik weer op de wachtbank want volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gevoeld. Daarom snel nog even geklust Levend ei + vers zaad = zwanger?
ohhh daar ben ik toch weer Ik zie dat je ovu testen gebruikt. Wanneer begin je daarmee en hoe vaak doe je dat? En welke gebruik je? Ik wil er namelijk deze maand mee beginnen?
ppa, slaap lekker en veel plezier morgen in de dierentuin! Volgens mij is het programma waar m'n vriend naar kijkt bijna afgelopen, dus ik ge straks ook afscheid nemen van jullie. Alvast weltrusten en vast wel tot morgen!
Ik kan niet slapen Mijn buik doet raar, zeurderig gevoel... en de buren zijn nog steeds muziek aan het draaien.
Goedemorgen meisjes Ja, ben weer vroeg op. Zou vandaag testen voor de 1e keer. Test stuk en geen nieuwe meer. ^%$&^$&^$ zo als je berijpt. Anderen die testen, veel succes Laat ons maar veel roze zien Straks naar werk en dan even al die 20pag's bijlezen.
Volgens mij heb ik last van dementie.. moet steeds zoveel pagina's lezen hahaha dat ik alles kwijt ben waar ik op wil reageren.. en ben te lam om forum nog keer te openen. @puzzcat: Meid, geweldig dat je nieuwe gyn hebt.. als je straks ook hormonen aan gaat maken.. dan krijg je een vet roze test! @Nikky: Ken gelukkig nog veeeeeeeeel blondere mensen met pc hoor.. heb ooit programma gezien van een pc helpdesk.. god, had mijn broek nat van het lachen.. * ik heb op HELP gedrukt maar er komt niemand* * mijn koffiebekerhouder is afgebroken.. HD: uw koffiebekerhouder?.. klant: ja, dat ding wat uit mijn pc schuift ( de cdromspeler) over dat je niet weet waar je moet kijken met je cam.. eh.. zijn forums.. daar willen ze dolgraag dat je kijkt krijg je wel allemaal handelingen te zien die niet geschikt zijn om zwanger te raken ( als je snapt wat ik bedoel ) Ik heb geslapen als een blok vannacht.. wekker liep om 6 uur af.. en dan ben ik kapot als ik opsta.. gek hoor, als ik nl uitslaap tot 7 uur, dan ben ik redelijk fit.. ookal ga ik dan bv veel later slapen.. vandaag weer zo'n lange dag boehoeee, zit nog nieuwe client bij.. hopen maar dat die ook aardig is, want die heb ik heel veel uur deze week. en mannetje van 89, zo doof als kwartel, maar verteld me wel elke keer dat die wilde dat die 50 jaar jonger was hahahahahahahha. en mijn liefje komt vandaag weer thuis! oleeee... is toch stuk gezelliger als die er is *jumpt onder douche en wacht op Gaby die zo juichend het forum op komt rennen met de mededeling dat ze pregnant is*
hahaha smallville...je moet ook gewoon wachten tot je nod Zie je, je bent direct gestraft door die kapotte test Hier wakker geworden met hoofd vol watten lijkt wel, neus beetje verstopt..bah! Ga eerst even douchen kijken of ik me dan beter voel...
*trommelt ongeduldig met vingers op tafel en probeert haar hongerige maagje te negeren... rustig maar, beschuitjes komen er zooo aan*