Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik zwanger was van de 1e en ben er nooit meer mee opgehouden! het is namelijk een heel goed supplement, zoals dat zo mooi heet. Het is een natuurlijk iets dat buiten de hoge factor van belangrijkheid ..ahum... voor de aanstaande beeb, ook heel goed is voor haar, huid en nagels. Zelfs mijn man neemt het elke dag samen met mij en we merken samen echt verschil.
Mag ook eigenlijk niet, internetaccount is voor werkdoeleinde bedoelt, maarja. Niemand die contoleerd
ik moet eigenlijk ook wat doen.. haha.. vooral omdat ik vandaag alleen maar de kans heb, om thuis wat te doen.. maar heb geen zin.. me vriend is werken vandaag en morgen... en de volgende 2dagen hebben we het super druk!
Slik ook foliumzuur, nu sinds 6wk, mar wil het net als Audrey blijven slikken, merk dat mijn licham er goed op reageerd. (heb geloof ik ook gelezen dat mensen met Fibromyalgie wel extra Foliumzuur kunnen gebruiken, hebben ze te weinig van....)
ik heb ook geen zin maar ga maar wel even wat doen wij gaan namelijk zondag op vakantie dus heb nog genoeg te doen. Ik slik becoforte van dagravit
Hoi hoi, wat leuk dat er ook een aantal gaan trouwen! Wij gaan vrijdag over een week. De bekende datum 8-8-08. Ik heb er reuze zin in. Heb het idee dat ik nog heel veel moet regelen of dat ik dingen vergeet. Maar komt goed. Zit nu ook op mijn werk. Mijn baas is aan het tennissen en mijn enige collega heeft vakantie. Ik had nu eigenlijk ook al vakantie maar moest nog wat afmaken en nu heb ik dat af en vraag me af wat ik hier nu doe. wachten... tot de baas vanmiddag even langskomt en dan wat dingen doorspreken en dan vakantie! Joepie! 3,5 week! Nou ik ga duimen gaby voor vrijdag dat het in ieder geval droog is! Je vriend zal je "rode" jurk vast mooi vinden!
we gaan naar bosnie daar komen mijn ouders vandaan ik ben hier geboren ze hebben daar een eigen huis dus lekker goedkoop
Dat klopt idd! Een kennisje van me had dat ook. Toen ze vaste prik en dagelijks foliumzuur nam, merkte ze duidelijk verschil. (een goed merk zoals Evasin en niet een eigenmerk = vaak met mindergoede werkstoffen) En wat ik al zeg, het is soweiso goed voor je huid, haar en nagels.
Goedemorgen meiden Welkom aan de de nieuwe meiden. Augustus begint nu aardig vol te lopen, gezellig. Bij mij zijn nu eindelijk de weg en we kunnnen weer aan de gang voor een nieuwe ronde, heerlijk . Verder gaat mijn dochter morgen uitdelen op het dagverblijf, ze word 13 augustus 4 jaar. En omdat we dan op vakantie zijn mag ze het nu doen. Maar wat , het moet wat leuks zijn en gezond. Dus als jullie nog wat goede tips hebben....
haha ik ben ff foto aan het maken van die test en jullie zijn alweer 2 pagina's verder haha pfff heb ik 2 goede foto's gemaakt wil ik ze op de laptop zetten ikke dat bluethoot sticky zoeken , bel ik me vriend heeft hij hem uit geleent $%^&*&^%$