De HEMA heeft van die leuke gele uitdeelzakjes met een printje erop. Doe je er met een lintje een ballon aan (die ze zelf nog moeten opblazen) en dan kun je er natuurlijk Jip&Janneke rozijntjes indoen, een mandarijn, een danoontje of een liga.. Een bellenblazer met een Pijnenburg 'bammetje' deed het laatst ook goed bij Jesse in de groep tot 4 jaar.
thanks iedereen kan het gewoon niet geloven smallville denk je het echt ? (ik heb haar die foto gestuurd via mobiel hihi...)
en euh nee bel me vriend nog niet ik mag alleen samen met hem testen hihi pfff vind het wel heel moeilijk om hem niet te bellen pfff
dat zou ik al helemaa niet kunnen.. niet bellen.. haha.. misschien vind hij het niet erg.. als je zegt dat hij pappa wordt
Gaby, rij maar de winkel, koop nog een test, rij verder naar je kerel en ga samen testen! Dan krijg je een hele dikke knalroze streep en weet iedereen voor 300 procent zeker wat we nu ook al weten: je bent zwanger! Gefeliciteerd meid!
Hallo dames, Mijn NOD is waarschijnlijk 18 augustus maar weet niet precies of mijn cyclus regelmatig is. Eerste echte ongesteldheid na de pil duurde 35 dagen dus ben daar maar weer vanuit gegaan. Vind het erg spannend want we hebben nog geen kids...hoop dat het snel raak is Greets Fleur
@biccy & noenie.. ik ook over 6 dagen maar ik ga pas 9 aug testen als ik niet ongi word. @gaby.. wat een onzeker gedoe zeg.. nou een heel voorzichtig gefeliciteerd dan ik wil die foto zien hahaha @survivor en daggie.. welkom in augustusbus.. @audrey en smallville. ik hoorde dat je tot 3 weken in je zwangerschap mocht door blijven slikken. is het echt goed voor FM? want ik merk eerlijk gezegt geen verschil in mijn lichamelijk pijnen. @mezelf.. ik heb allerlei klachten maar ga vanuit dat mijn lichaam en hersenen mij voor de gek houden.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 26 : 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : lynn1986 31 : Alexia R 131 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen nou pffff heb mezelf op roze gezet , vind het nog wel eng hoor