Strak plan, dat zou ik ook doen! Gewoon nog een test halen, samen testen en genieten van die dikke vette roze streep!
@ pixie: ik ga ook nog niet over 6 dagen testen. Eerst maar eens kijken of ik niet gewoon ongi word. Bovendien is het nogal een onderneming om een test te gaan halen. Hier in de omgeving kent iedereen mij en mijn vriend, dus dan weet ik zeker dat het bij mijn schoonmoeder terecht komt dat wij een test hebben gehaald. Als ik zeker wil weten dat niemand het weet, dan moet ik 20km omrijden voor een test. Op m'n fietsie!
ja maar ik heb het met me ochtent urine gedaan en nu was het streep je ook best vaag! dus miss morgen ochtent weer ? denk dat ik me mannetje zo ga bellen hihi..
@ Gaby, ja zag hem ook echt @ Pixie, je moet minimaal nog 10 wk blijven slikken als je zwanger bent. Ik slik nu wel het dubbele
Bedankt Gaby! Hoop dat je zwanger bent...kan zelf al niet meer wachten ook al zijn we nog zo kort bezig (wachten is niet mijn ding haha) Greets Fleur
Bij mij heeft het wel geholpen en bij het kennisje van me ook. Het is echter geen medicijn, dus het zal voor iedereen anders werken. Het is een voedingssupplement. Je kan foliumzuur gewoon blijven nemen. Kijk ook maar naar de voedingsstoffen in prenatale vitamines die je tijdens de zwangerschap kunt/moet nemen. Daar zit ook foliumzuur in. Mijn hubbie heeft me dit verteld en hij kan het weten omdat hij werkt met nutricionisten (moeilijk woord...) dat zijn voedingsdeskundigen die alles weten van supplementen. Vandaar..
had geprobeerd de lijst te maken.. maar lukte me niet.. de foto van de bus zat er niet bij.. wilt iiemand mij erdan bij zetten bij de 25ste? thanks dames
@ survivor: hahaha, dank je! Maar ik denk dat ik het maar net als pixie doe, via internet bestellen! Echt stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Maar ik wacht het sowieso even af, eerst maar eens zien dat ik de vierde niet gewoon ongi word.
oh.. dan had ik het verkeerd begrepen. ik slik wel gewoon etos zwanger worden.... geen puur foliumzuur
Drink nog even flink wat water, doe nog een test, dan weet je het zeker meissie... pff ik zou helemaal gek worden hoor!
ja idd zou ik ook doen ik ben op vakantie als ik kan testen wel jammer kan ik niet kletsen hier miss dat ik even een internetcafe opzoek haha
Evasin is een goed merk foliumzuur. Dat is A-kwaliteit. De werkstoffen die hierin zitten komen ook daadwerkelijk over in het gebied waar ze hun werk moeten doen. Als je een b-merk hebt, worden de meeste stoffen voortijdig al afgebroken en heeft het pilletje eigenlijk al niet zoveel zin meer. Sorry dames voor deze wijsheden, maar mijn hubbie weet er echt een boel van. Vandaar...