Evasin op drogisterij.net is niet echt heel duur hoor Evasin capsules 0,4mg bevat acid fol... 84cap 8.95 Evasin capsules 0,4mg bevat acid fol... 28cap 3.89
Als het op deze manier doorgaat, dan hebben we heel veel roze deze reis. Ik heb trouwens net een heel reisschema bedacht voor onze bus: Halte 1: positieve test Halte 2: 6 weken echo (de eerste babyfoto) Halte 3: 12 weken echo Halte 4: 20 weken echo (we zijn halverwege) Halte 5: 7 maanden zwanger Halte 6: 8 maanden zwanger (we zijn goed op weg) Halte 7: 9 maanden zwanger (we zijn er bijna) Halte 8: de bevalling (eindstation, iedereen uitstappen!) Aan boord bevindt zich een toilet voor hoge nood, voor in het begin de overgevers en later tijdens de reis de plassers! Wij willen u verzoeken hier zo min mogelijk gebruik van te maken, aangezien het een chemisch toilet is. Vol is vol! Tijdens de stops is er voldoende gelegenheid om naar het toilet te gaan! Dank u voor uw aandacht en een goede reis!
Welkom Winnie! Hopelijk is de bus inderdaad besmettelijk op de goede manier tot nu toe lijkt het er wel op
Voor de apotheek kan het weer anders zijn. Die maken vaak de dingen zelf, waardoor er wel weer heel veel werkstoffen inzitten die op de bedoelde plek terechtkomen. Dit kun je navragen aan de apothekers assistente. Die zou dit toch ech moeten weten..
Goedemorgen lieverd! Hou je het nog een beetje vol nu ook Gaby Zwanger is....weet dat jou pendel ook op deze maand staat Extra SPANNEND voor jou nu zou bijna nog een pendel gaan laten doen om te kijken of er toevallig een foutje in zit en ik ook niet toevallig in deze maand val ipv oktober hahahahahaha
ik moet echt gaan poetsen.. haha.. anders halen ik het neit voor vrijdag! fijne dag dames.. misschien tot straks!
Weet niet of er iemand naar 538 luisterd op het moment....dit is zo'n verd*md k*t nummer maar ow zo mooi
Het kwam zomaar ik me op! En nu maar hopen dat iedereen tot het einde blijft zitten, en niet alvast een paar haltes te vroeg uitstapt. Halte 8 is trouwens flexibel, de bus stopt thuis, bij het ziekenhuis, waar je maar wilt. LOL!
ha ha, grappig Neonie. misschien hebben wel 2e wc nodig straks met al die plassers en ovegevers of op een riojtje buiten tijdnes de stops
Hopelijk kan iedereen van augustus dan beginnen met halte 1, dat zou super zijn ! de voortekenen zijn in elk geval al gunstig met de eerste 2 roze passagiers. Kan niet wachten totdat over is en we weer overnieuw kunnen beginnen met klussen.
buik doet raar, zal proberen te omschrijven. Lijkt net of darmen verschoven worden... voelde echt raar, bijna naar. Van ergens bij mijn maag naar richting mijn navel............
gisteravond champignonnetjes, aardappels, snijboontjes en vleesje en vanochtend 2 broodjes smeerkaas. Lek zich echt 10 cm te verleggen :S