trouwens, waar is iedereen? Wassen, poetsen en serieus aan het werk.. hahha.. zou ik ook moeten hoor, maar het is hier om te stikken met deze temperaturen. Zit hier in t oosten van het land met 30 graadjes... de mussen vallen bijna van het dak, zo benauwd is t !
van dit soort berichten word ik echt ziek van http://www.aroundtheglobe.nl/nieuws/2008/7/5-nederlandse-vrouwen-verkracht-in-kenia.html
Ja, adem genoeg, geen steken of benauwd. Beetje dat ik benauwd was ligt aan het feit dat ik hier op kantoor zit en arco het niet zo goed doet, klein hokje met 3 mensen. maar niet benoemenswaardig . nu een beetje napijn bij boog van ribbenkast, raar hoor, hopelijk snel over. oja, gisteravond thee gedronken, vanochtend warm water (te lui om thee zakje erin te hangen)
Is toch niet normaal meer...je bent echt nergens veilig meer. Probeer je wat op te bouwen vrijwillig voor dat Land..krijg je dit als dank. Kl*tz*ken
dan zal het daar wel niet aan liggen Smallville. Rot is dat he, als je zo bezig bent met zwanger worden en je lijf doet dingen die je niet thuis kunt brengen.. ik ben zondag ongi geworden, maar sinds zaterdagmorgen was ik 's morgens bij het wakker worden al een beetje raar in de maag. Niet echt misselijk, maar vanmorgen dus wel ! En ook van die steken die ik niet kan plaatsen. Ik zei al tegen hubbie dat ik in staat ben om toch een testje te gaan doen ondanks de devildagen...
Ik was gisteren anders heel onschuldig... Ik ben niet eens online geweest... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @ mezelf: waarneer komt er een ei? Ik heb 'm nog steeds niet gespot en ik begin me een beetje zorgen te maken...
GABY, GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meid! Word hier helemaal blij van, krijg een heel goed gevoel over de bus... Strax hebben we een totaal roze bus, van binnen en van buiten! Over twee weekjes hoop ik te weten of ik halte 1 heb gehaald of dat de bus toch net aan m'n neus voorbij is gegaan...
hihi volgens debsje ook zwanger heb nu de foto ga proberen hem in me album te zetten pfff sta te trillen op me benen kan amper tikken hahah heb net me vriend gebelt hij was helemaal blij en kan het ook bijna niet geloven