Nee, niet de Matcare, wel Sensitest. Nix waard, testte negatief, terwijl ik drie dagen voor NOD met een gewone Sensitest wel positief testte...
ik moest eerst even stof van beeldscherm afvegen... haha want zag echt maar een streep.. maar... ik zie het ook hoor.. heel licht. maar hij is er wel!
Ik lees zoveel verschillende berichten over die eiertesten.. ik heb dat nog nooit gedaan. Is dat wel betrouwbaar?
haha ja toch gebelt , ik kan zoiets echt niet voor me houden ! vind het kut op het via het bellen te doen maar hij werk 30 km verder op
ha ha , Debsje, kan je je niet meer inhouden? @ Gaby, zei het toch Krijg deze week nog mijn nieuwe testjes binnen, die testen al met 10 mlU
Hi allemaal, Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, nu zou ik in de afgelopen dagen mijn ei moeten hebben gehad maar ik zie mijn temp niet omhoog gaan (vanochtend was het zelfs naar beneden). FF geeft aan dat de vruchtbare periode voorbij is... Heeft iemand hier ervaring mee?
Gaby, gefeliciteerd meid! Ik zie het streepje ook hoor. Gewoon over twee dagen nog een keer testen en dat knalt die streep eraf, haha. Ik ga even douchen, en pas uurtje mijn bed uit. Hier komt het weer met bakken uit de hemel, handig als je je tuin wilt doen... not.
Heb hier weer een beetje hoop. Net DE Tampontest gedaan en was een normaal kleurtje. Kan dus nog allemaal. Was het misschien toch van het klussen. Dus Sjors ik hou me aan de test date van zaterdag.
@Debsje: Welk nummer was dat? Heb proberen terug te kijken in de playlist van 538 maar die gaat maar 3 liedjes terug.... @Gaby: Van harte gefeliciteerd! Lijkt me moeilijk om nu alleen te zijn, ik zou echt gek worden van mezelf! Wat spannend! Heerlijk, geniet ervan! @ alle poetsers: het is toch veeels te warm! Ga leuke dingen doen!
eyey allemaal... lekker geslapen...? ik wel hoor, was alleen wel erg warm. gefeliciteerd gaby... ik moet nog even wachten...en dan nog even knutselen. morgen heb ik "als het goed is" mijn eisprong dus dat wordt vanavond en morgen veel knutselen... ik hoop dat het deze maand ook voor mij raak is kuskus
kun je mijn gedachten lezen hahahaha. Nu Gaby ( de lieverd) zwanger is...ben ik het zeker niet .....haar pendel klopte en we zijn door dezelfde persoon gependelt dus...ga er vanuit dat ze gelijk heeft...dus probeer nu alle hoop de kop weer in te drukken en blij te zijn met mijn okt pendel dan is het nog ff makkelijker wachten Maar dat betekend dat NIKKY ook ZWANGER is