Wat een heerlijke boel is het hier op de NOD augustus site. Nooitgedacht dat ik dit leuk zou vinden, maar zo babbelen werkt ook nog eens heel verslavend.. Mijn hubbie vindt dat chatten enzo maar niks en al helemaal niet dat ik zo bezig ben met het zwanger worden. Hij is bang voor teleurstellingen na onze bbz afgelopen jaar. Dat is me zwaar gevallen en heeft een paar maanden gekost om dat te verwerken. Ik mocht ook niet eens zwanger worden voor mei 2008 omdat ik zware medicijnen gehad heb om de vrucht te vernietigen... als ik eraan denk wordt ik even weer een beetje want anders was ik 15 juli bij halte 8 van de bus geweest en hadden we nu misschien wel halte 9; beschuit met muisjes gehad. Maarja, we zijn nu weer positief en onbeschermd aan het klussen en als de voorbij zijn gaan we d'r weer voor. en.... kletsen hier op de site geeft me moed, thanks ladies!
mijn pendel kan inderdaad ook nog uitkomen, maar is wel gependeld door een ander dan die van gaby en nikky. toch heb ik nog hoop
Ben aan het werk, dus kan niet heel veel posten. Vandaar dat ik er vandaag niet veel ben. Jammer hoor! Dit is verslavend!
audrey: hier reageert hubbie hetzelfde. dat zal wel schrikken geweest zijn, zo'n bbz, maar voorzover ik begrijp is alles nog intact?
Hoi, kan ook niet steeds posten, m'n kleine mannetje heeft erg veel last van de warmte en is er behoorlijk sjaggie van. Ik ben dus het hele entertainment team in m'n eentje voor Kyan
Ik durf niet te pendelen haha... dadelijk komt er zoiets uit: december 2009 . Dan kan ik maar beter nu lekker posi blijven.
Voorlopig kan het ook niet, twee van de pendelaars zijn al van het lijstje verwijderd en de andere twee hebben in hun onderschrift staan dat ze voorlopig ff een stop hebben...
whahaha ik heb ff lol... Volgens mijn hubbie wordt onze op drie mei geboren. Ik weet niet waar dat vandaan kwam en hij ook niet. Het was een grapje, maar zoals mijn cyclus nu gaat weet ik het nog net zo niet. Volgens de calculator [voor 28 dagen] moet ik nu nog ongi zijn en is mijn NOD 24 augustus. whahaha rond onze trouwdag het ei. Nou dan heb ik een errug lange cyclus...
Ik heb er vanmorgen een testje tegenaan gegooid, hoopte op een mooi verjaardagskado. Maar helaas, negatief ja een heel vaag smal lijntje op cb test, maar dat is altijd nega) Ik heb ook helemaal geen klachten, dus had het eigenlijk ook wel verwacht, maar goed, balen is het natuurlijk wel.
Ik heb begrepen dat Veronika ook onderweg is naar augustus...is ongie geworden.. Welkom hier meis! Das echt balen!
ik denk dat ik volgende keer als ik boodschappen ga doen en ik nog geen ei heb gespot dat ik testen ga halen...lekkere houvast... een cyclus van 55 dagen
Sorry meis, ik bedoelde de twee meiden die het pendelen niet zo zagen zitten ik begrijp dat je vreselijk baalt..*knuff*
Het betekend buitenbaarmoedelijke zwangerschap.. (bbz) Dat was idd niet goed. op 15 november 2007 had ik een positieve zwangerschapstest in de handen en de week erna op 21 november een heftige bloeding. In het ziekenhuis bleek dat ik een bbz had. Die konden ze niet curreteren/verwijderen, maar dat moest met medicijn Metatroxaat (MTX) dmv injecties in mijn bilspier vernietigd worden. Het is hetzelfde als een chemokuur bij mensen met kanker. Die hebben ook cellen die zich uitzaaien. Alleen hier heet het anders. Want zoals je waarschijnlijk wel weet, is een prille zwangerschap eigenlijk niets anders dan sneldelende cellen en die cellen worden door MTX vernietigd. Als ze namelijk operatief in zo'n eierstok gaan, kan deze beschadigen en heb je gelijk 50% minder kans op een volgende gezonde zwangerschap. MTX blijft een maand of 6 in je lijf circuleren en dus mocht ik tot mei 2008 niet zwanger worden. Anders zou dit natuurlijk vragen om problemen zijn. Nu gelukkig weer voor het echie klussen en zonder rubberen jasjes enzo.. mijn hubbie ook weer blij Nou, ik heb wel weer voor open boek gespeeld zeg...