ik ga weer... moet weer aan het werk... ik lees wel alle berichten als ik weer thuis ben... suc-7 allemaal en tot snel weer...
@ Nailey: hou je wel je temp bij? Gebruik je ovulatietesten? Ik zit nu in ronde 7, had wel verwacht wat sneller zwanger te zijn... maar heb wel 17 jaar de pil geslikt, misschien dat het daarom langer duurt.
nee ik snap niet echt iets van het tempen... en ovu-test heb ik nog niet gedaan maar wil er wel 1 halen...
@jedidjah... volgens mij snap ik jou banner niet.. erstaat toch 15 weeks & 6 days pregnant? of lees ik het verkeerd?
Ladies, mijn werk ...........zit erop voor vanmorgen. ik ga Jesse ophalen van het Kinderdagverblijf en dan naar huis, boodschapjes doen en wat andere dingetjes. ik 'zie' jullie vandaag nog wel weer. @iedereen: tot later!
whahahaha dat denken idd meer mensen, maar je moet wel goed lezen he... Mijn zus heeft 3 MK gehad en ik ben zo trots op haar dat ik mijn banner aan haar heb gewijd...
Ik heb weer lichte krampen in mijn buik. Ook zitten mijn broeken iets strakker (ik hou weer vocht vast). Gisteren had ik weer even een steek. Temp was wel iets lager vandaag. Ik wacht het allemaal wel af. S6 allen
Ik kom ook weer ff buurten. We hebben deze maand goed ons best gedaan rondom de vruchtbare dagen. De ovu-testen werkten prima. Nu is het afwachten, en wachten duurt soms lang he? Maar ja, er zijn er vast meer aan het wachten hier. Succes allemaal! En ik hoop dat deze maand veel positieve zwangerschapstesten mag gaan brengen! Groetjes
neeeeeeeeeee debsje foei stoute meid ben je zo duizelig geworden dat je nu niet meer wil wel proberen vol te houden =D>
Weet ik daarom was ik ok gestopt 2.5 week geleden tis echt nie lekker als je er zo draaierig en misselijk van word Na ja gelijk goed afgestraft