@gaby hoe is het met je? ben je vante voren misselijk geweest ofzo? of had je nog geen verschijnselen?
euh ik had deze maand nu juist minder klachten haha dat viel me pas op elke maand had ik echt pijn in me tepels , en nu helemaal niet zo erg ! me tepels zijn wel wat groter en zachter en me borsten gespannen maar niet pijnlijk en me buik euh een beetje borrelig en een beetje lage rugpijn (steken) en 2 dagen een heel klein beetje maagzuur maar helemaal nog niet zo erg gelukkig
ik ga weer verder met poetsen.. heb de bovenste 2 verdiepingen gedaan.. nu de onderste nog.. pffff.. + keuken.. kom af en toe spieken!
mzz. mijn man en ik hadden ff mot. Hij vind het forum maar stom en vind mij verslaafd. Oké dat ben ik ook wel eigenlijk. Het is goed dat hij denkt dat ik maar op twee fora aanwezig ben i.p.v. de acht of negen...
Dan zou ik idd ook maar niet zeggen dat het er meer dan twee zijn mannen die van mij zat gisteravond ook al te zanikken
hij probeerde mij uit te dagen om het een week niet te doen, maar daar heb ik geen zin. Hij vindt nu dat hij gelijk heeft. Nou dat heeft hij ook en dat maakt mij niet uit...
mijnman vanochtend toevallig ook, wat ben je eigenlijk aan he tdoen op de computer de hele tijd..... gelukkig verder geen opmerkingen. Maar hebben ook nooit ruzie, hooguit meningsverschil en soms teleurgesteld.