Oke en nu kom ik met een (domme) vraag. Gisteren heb ik overduidelijk de eisprong gevoeld. Zaterdag had ik heel erg vruchtbaar slijm (zoiets nog nooit meegemaakt) en sinds vandaag helemaal geen afscheiding niks... maar wel steekjes en kramperig gevoel. Wat is dit dan?! Normaal zou een evt innesteling toch pas na 5-8 dagen komen. Zou dat nu al kunnen?
oooo het steekt links onder. Darmen/innesteling of ongieklachten? Ik word er gek en chaggie van. En dan weer zo'n warme dag. En ik moet nog met vandaag erbij 3 dagen avonddienst draaien. Zo dat moest er even uit.
mzz. mijn man en ik hadden ff mot. Hij vind het forum maar stom en vind mij verslaafd. Oké dat ben ik ook wel eigenlijk. Het is goed dat hij denkt dat ik maar op twee fora aanwezig ben i.p.v. de acht of negen... ik kan dit ene forum al niet eens bijhouden, maar ik ben er dan ook nog maar pas. de hoeveelheid pagina die hier door te spitten zijn zijn overweldigend. en ik kan niet eens meer mijn eigen berichten terug vinden laat staan jullie reactie erop. groetjes yinte
haha ja dat heb ik ook hoor, ik ben pas sinds gisteren lid en kan het echt niet bijhouden... hebben jullie ook een msn chat groepje met zn allen? Ik moet zeggen dat ondanks ik het niet echt bij kan houden, ik het wel leuk vind, op een ander forum waar ik zit is het zo'n select groepje, die zeggen eigenlijk nooit echt iets terug tegen mij (en anderen) beetje jammer
oooh depsje. zo voel ik me al 2 weken. het zwiept in me hoofd dat je er horendol van word. en telkens al sik wat drinkt krijg ik maagpijn en me rug . pfftttt. we doen maar gewoon of dat we harstikke zwanger zijn ...toch..... nog 9 dagen volhouden en dan nog 10 dagen zegt de dokter en dan kan ik testen. en daaaaaar baal ikd us van. waarom pas zo laat. volgens mij doen jullie het al veel eerder toch? groetjes yinte
leuk biccy een "lotgenoot"die verdwaald op het forum hier. jij beheerst de kunst vanh et copieren inmiddels al wel. ik zag dat ik gewoon tekst heb gecopieerd en bij jou staat het in zo'n apart blokje. 8) achja je begreep me evengoed he. groetjes yinte
Ik doe niet aan msn, wel hyven . Ik heb me niet aangemeld op de zw pagina hyves want niemand mag weten dat we bezig zijn.
Heh, pas 10 dgn na je NOD pas testen, ja wij doen het eerder hoor. Of je moet zo'n schommelde cyclus hebben... waarschijnlijk zelfs dan ook.
ja ze houden d'r hier een mooooordend temp op na maar goed dat ik in ieder geval redelijk snel kan ypen. nu mijn berichten nog terug zien te vinden groetjes yinte
Oh ja een hyves heb ik ook, maar daar doe ik eigenlijk niets mee, ik heb teveel van die online sites terwijl ik helemaal niet zo boeiend ben dat hou ik dus echt allemaal niet meer bij, iedereen zit ergens anders...facebook, myspace, hyves, bebo pffffff msn is wel makkelijk voor mij, lekker webcammen/bellen met het thuisfront
ja smallville ik vond het ook idioot lang en was echt niet van plan zijn raad op te volgen. desnoods maar 2 testen hoor. mag ik vragen wat er onder jullie berichtjes staan. bij jou staan er pendel bij sommige allemaal getalletjes en bij andere weer andere dingen. groetjes yinte
@ Yinte: rechts boven elk bericht staat een quote knop, die kun je gebruiken als je direct op iemand's bericht wil reageren
Jedidjah, ik wil me niet met jullie relatie bemoeien hoor, maar mag jij niet gewoon zelf weten wat je doet? Als jij het leuk vind om hier te komen en je vind hier steun, dan mag dat toch? Misschien snap ik het niet omdat ik geen man heb ofzo hoor, maar ik zou mijn man me niet laten vertellen wat ik wel en niet mag doen.. En dit is geen aanval hoor, is allemaal goed bedoeld