hoi hoi ik moest even kleren kopen ik denk dat het niet gelukt is voel helemaal niks! Audrey Tijink ik heb 6 jaar bij de da gewerkt vandaar dat ik dat weet voor de rest nog nieuws meiden ik ga het allemaal niet terug lezen moet straks werken.
Ik heb ontzettende lekkere trek in dropjes Maar die heb je hier niet ooooh die van Klene, waterwerkers... hmmmmmmmm of een kaassoufle hmmmm (niet samen hoor, maar ik kan even niet kiezen)
Ik zou gaan voor de kaassoufle, dropjes is niet goed voor de bloeddruk, mmm en een kaassoufle is niet goed voor de kilootjes Misschien een appel
Hmm. kaassoufle, heb ik ook zin in. Moest me net al in houden in de kantine. (vorige zw elke dag 1 gegeten )
Ik las jouw berichtje en ik werd spontaan misselijk . Allebei dingen die ik niet (graag) lust. Heb je niemand in NL die dropjes ofzo naar je opstuurd?
Ja mijn moeder en tante sturen wel eens een pret pakket op, zit dan van alles in...van macaroni kruiden tot sate saus to dropjes haha en tijdschriften natuurlijk
ik moest even een nieuwe zomerjas een witte wilde ik heel veel winkels geweest maar geen jas te vinden uieindelijk de laatste winkel had een leuke jas hij was 100 euro ik dacht nog nou ja dat moet maar ga naar oostenrijk en weet niet of het zonder jas kan en toen stond eronder 50 euro van esprit en zwarte palladium schoenen kan op zomer schoenen moeilijk lopen en heb toch zwarte nodig voor onder mijn zwarte broek. lief dat je ernaar vraagd
ik dacht het is rustig ga toch maar even terug lezen en wat zien ik sukkel waarom nou het ging juist zo goed toch vrouw nou niet meer aan denken je hebt het gewoon gedroomd
Das nog eens een leuke meevaller 50 ipv 100 En helemaal mee eens, daar moeten andere schoenen bij voor de zomer
Zo ben ik weer JA sorry hoor Nik...blijkbaar als ik in de stress schiet kan het me ff niks schelen allemaal en heb ik dus naar die stomme peuk gepakt Maar goed ben ook gelijk goed afgestraft...ben me misselijk sinds dien
Ik "geloof"normaal niet in pendels, maar.....ben zoooo benieuwd! Dus wie kan en wil.... Neeeeee, ga nou niet roken! (zegt iemand die 2 weken nog een paar stuks opstak, terwijl ik al anderhalf jaar gestopt ben) Sjonge, kassouffleetje, dat is lang geleden! Goed idee om es op mijn boodschappenlijstje te zetten. Ja klopt, lekker shoppen nu hoor, ik heb laatst 3 broeken gekocht voor 116 eurootjes. Ben er zelf zeer content mee, want dat is inclusief inkorten. Maar ik loop stiekum ook al in babywinketjes te snuffelen....vooralsnog heb ik 1 rompertje in huis
jawel anders zeg je dat niet je hoeft het niet te vertellen.hoop dat je snel je weer beter voelt. ja dizzy je bent scheel het stond er al gaby wil je mij nog even vertellen hoe je mannetje reageerde heb dat even gemist sorry