Dan blijft het idd een verassing. Ik meende echt 2x j te hebben gezien. Komt vast door die airco hier daar krijg ik droge ogen van. @Tji ik kijk ook wel eens in babywinkels maar ik durf nog niks te kopen
Heb de vorige keer dat ik zwanger was de dag erna 1 babypakje gekocht...mijn tante zei dat ze dat ook had gedaan dus vond dat ik dat ook maar moest doen...dan voelde het zo echt zei ze.☺☻
ja hoe hij reageerde : HEEL BLIJ hij vond het alleen een beetje jammer dat ik zonder hem had gestest maar over 2 dagen gaan we nog een keer samen testen en dat die 2de streep dan van de test af knalt heb wel een half uur met hem aan de foon gezeten maar denk als hij dadelijk thuis komt dat het gillen (van blijdschap) word geblazen
Dat lijkt mij zo leuk he! Heb een heel leuk setje gezien, maar koop niets voordat ik een positieve test in handen heb. Tegen die tijd zal dat setje wel weg zijn :-#
ik had het net trouwens ook heel moeilijk ... me vader belde mij pfff wat had ik het moeilijk om hem het nog niet te vertellen ! ik vertel me vader altijd alles hij is zeg maar ook me beste vriend
als ik (ooit) posi test...ga ik het gewoon weer doen hoor de dag erna een baby dingetje kopen hihihi..vond dat zo leuk om te doen
Dat kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is zeg! ik heb dezelfde avond gelijk mijn moeder gebeld...kon het niet voor me houden hoor. denk dat ik het nu weer niet zou kunnen hoor
vorige keer had ik het meteen aan mijn ouder en zusje verteld de rest later. Enmoet zeker kunn als ie ook nog eens je beste vriend is. Misschien na volgende test verrassen?
Ik hoop dat het deze maand voor ons ook raak is. In september gaan we een weekje op vakantie en dan hoop ik mijn ouders te kunnen verrassen met nieuws. Ook al zitten we dan nog niet in de 'veilige' fase.. ik zie mijn familie tenslotte niet echt veel. Ik heb nog helemaal niets in huis, ik durf echt nog niets te kopen...ik zag laatst ook een heel leuk setje voor in bed, en een soort kroel laken ding, was zooo lief, maar ik heb het toch maar gelaten
ja ik wil het ook snel tegen onze ouders zeggen ! maar we vriend wil wachten na de 12 weken maar ik krijg hem toch wel om gelult, let maar op ik vind het ook juist fijn als het miss mis gaat dat me ouders weten wat er met me is !
Juist dan heb je ook mensen om je heen die je steunen kunnen....waar ik niet vanuit ga dat dat nodig is
Ik denk dat we het de eerste 2 weken stil houden, dan 2 dierbaren op de hoogte stellen en na de echo de rest....
Ik heb een vreemde vraag misschien, maar wij hebben katten. Ik vroeg me toch af of die niet al zouden kunnen voelen/ruiken/horen dat ik zwanger zou zijn? Iemand daar iedeeen over?
Toch fijn als je bij je ouders terecht kan. Stel dat je misselij kword en moet overgeven de hele tijd, dan weten ze waarom etc. Ik vond het zelf erg fijn