NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

2. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    morgen even afspraak maken bij de gyn, daar zullen we definitief de uitslag horen. Maar de uroloog zei dat er niets anders op zat als icsi, want voor iui is het te slecht..

Ik hoop ook echt dat het heel snel gaat, en dat het gelijk aanslaat, maar de tijd zal het leren...

En hoe verlopen de onderzoeken bij jou?

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @limmeke:Sjees, wat rot hey!Heel veel sterkte!

@verhip:heel veel geluk gewenst met de ICSI!

4. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    verhip:heel veel succes gewenst met icsi
    kus

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

@Verhip onwijs veel succes gewenst meis!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Passagierslijst NOD augustus

1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84
    2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81
    5 : natasssie & xMamaDianax
    6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh
    7 : debsje1977 & IMD
    8 : Pearl29 & MieniMe
    9 :
    10 : verhip
    11 : JedidJah & Nikkijane
    12 :
    13 :
    14 :
    15 : Missym
    16 :
    17 :
    18 :
    19 :
    20 :
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    25 :
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

43 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Manon77
    - Kleintjevoorons

9 Augustus:
    - cin1979
    - pixie

11 Augustus:
    - JedidJah

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    zooo, lijst weer aangepast. staat het plaatje er goed op? mijn comp weigert bepaalde websites te laten zien, dus ik zie de bus en mijn banner niet...
    @limmeke: ik zou gewoon vandaag als NOD aanhouden en je volgende NOD inderdaad baseren op je vorige cycli. Je moet je toch ergens op kunnen richten...
    @Manon77: misschien is je cyclus inderdaad ineens korter aan het worden. Toevallig aan de Etospillen? In ieder geval klussen zoveel je kan. Je temperatuur zou ik niet teveel op letten als je iets grieperig bent, dat vertekent vaak het hele beeld.

Succes allemaal, aan de klus!

8. Nano73

Nano73 Lid

19 jun 2008
    35
    0
    0
    @Limmeke: Sterkte meid, ff rustig aan deze maand
    @Verhip: Succes met je icsi

Hier weer nieuwe ronde (2) nog even wachten tot de duivels weg zijn. Vanaf eind volgende week flink klussen....

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limmeke: vervelend meid... Ik heb zelf ook een MK gehad. Het kan zijn dat je lichaam van slag is. Houdt dus rekening met een cyclus van 42 dagen. Ik weet het het is lang, maar dit hoor je van heel veel vrouwen. Ik zou idd het advies van Manon77 opvolgen

@ Verhip: vervelend meid. Ik hoop dat het al bij de eerste keer gaat lukken.

@ Natjes: Noorwegen is idd mooier dan Denemarken. Over die pillen. Ik wil eerst deze cyclus afwachten. Misschien is het eenmalig. Als het niet korter wordt dan ga ik het proberen.

@ Manon77: slijm is niet altijd accuraat. Ik zou er niet vanuitgaan. Ik zou eerder op de testen afgaan dan op de draden.

Over het algemeen gaat het goed met mij. Ik ga per september met een nieuwe HBO studie beginnen. Met docent geschiedenis. Ik heb het overlegt met mijn hubbie en die vind het ook wel leuk. Met hubbie gaat het goed alleen is hij gestresst (vandaag is het 2 jaar geleden dat zijn moeder is overleden) en dat is nooit goed voor de klussen. We houden het wel lekker op om de dag. Nou meiden, succes en tot frm's...

JedidJah

PS: MilkHd:Yep U've done it

10. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Balen verhip!

Hopen dat het op deze manier wel lukt!

11. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    @ verhip: tot nu toe is er nog niet veel gedaan, maar heb een inwendig onderzoek gehad om te kijken of de baarmoeder en de eierstokken er goed uit zagen, en gelukkig was dat het geval. En ik heb m'n bloed laten prikken op de 4e cd voor fsh en dinsdag krijg ik daar de uitslag van en dan krijg ik weer een inwendig onderzoek :rolleyes: voor een samenlevingstest
    Ja je moet er wel wat voor over hebben he?
    Maar heb jij deze onderzoeken ook al gehad? Misschien weet jij wat me allemaal nog te wachten staat

liefs caro

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Balen verhip!

Hier merk ik dat ik er toch wel erg veel mee bezig ben. De ovulatietesten zijn binnen en begin hem nu te knijpen, wanneer kan ik nou het beste beginnen?!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ JedidJah: Wat leuk dat je weer gaat studeren. Vind het altijd leuk om te horen dat meiden kiezen voor studie en moeder. Dat doe ik zelf namelijk ook . Zal wel spannend worden. Ga je voltijd of deeltijd studeren?

@Verhip: Jeetje wat een tegenslag. Maar gelukkig is er nog de MMM die jullie weer nieuwe kansen gaat geven. Dus alle hoop daar op vestigen!

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik vrees dat ik niet kan leven zonder iets meer te doen dan het huishouden. Ik houd van studeren en dan is dit een leuke studie :). Ik ga het lekker thuis doen. Via de LOI dus. Ik heb geen zin om de hele tijd heen en weer te doen en ik ben heel erg gedisciplineerd, dus dat moet wel werken. Wat studeer jij dan? Ik ben op dit moment bezig om mijn studie HBO Theologie af te ronden.

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik studeer WO natuurkunde. Ik ga naar mijn laatste jaar. Doe het voltijd. Mocht het lukken om zwanger te worden dan neem ik 3 maanden "zwangerschapsverlof" en loop ik hopelijk niet te veel uit. Mijn vakken heb ik zo goed als af dus ben niet meer afhankelijk van colleges enzo. Alleen nog afstuderen. Mijn mannetje werkt al dus of ik er iets langer over doe maakt niet zo heel veel uit.
    Maar wil je straks ook gaan werken met je studie of ga je het doen omdat je graag studeerd?

Vind het wel echt heel leuk dat ik hier zoveel meiden tegen kom die nog studeren. Ik dacht echt dat ik de enige was :S

16. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik heb nog geen FSH of samenlevingstest gehad, bij mij zijn de onderzoeken gestopt omdat er geen ei te bekennen was..

Maar het ervoor over hebben, dat lukt wel, als het resultaat er ook nog maar zijn...Iedere keer weer een teleurstelling, ik hoop dat het een keer omslaat in iets positiefs..

Succes volgende week

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Het is wel de bedoeling dat ik echt wat met mijn studie doe... De studie die ik nu aan het doen ben was niet echt voor een baan, maar voor mijn eigen ontwikkeling. Docent is wel het beroep wat ik graag wil uitvoeren. Mijn hubbie werkt ook en van hem mag ik doen wat ik wil :). Dus ik plak er nog een aantal jaar aan vast. Ik dacht ook dat ik de enige was, maar het is duidelijk niet zo...

18. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @ verhip en limmeke; sterkte meiden :(

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Heel veel sterkte en succes met de ICSI Verhip!

En de hartelijke groeten en succes aan Jedidjah!

liefs
    noppie

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Studeren heb ik ondertussen wel gehad, maar nu ik docent ben, ben ik toch stiekem weer een beetje aan het studeren. Altijd zorgen dat je net iets meer weet dan de studenten ;)

Deel Deze Pagina