Ja hoor, die van ons gingen vorige keer ook anders gedragen.... heb er nu nog niet opgeled, maar even doen (hebben er 3)
@Tji : ik heb ooit eens gelezen dat katten zwangerschap ruiken, maar ik kan er nu niets over vinden online Trouwens, ik deed voor de lol een online zwangerschapstest en die beweerd: Je hebt 71% kans dat je zwanger bent. Nou maar hopen dat dit zeurderige gevoel inderdaad een innesteling is en geen ongi
Wat deden ze dan? Ben zojuist door een geheime pendelaar gependeld; meisje september. Helemaal blij mee!
Ja hoor, alleen weet ik even niet of je hier links mag plaatsen? ik pb hem wel Ik zou dat ook wel leuk vinden, iemand die pendelt, maar ook wel eng als het deze maand dus noppes is
Ik heb jullie steun nodig; Ik moet nu de was op gaan hangen OP ZOLDER! Bloedjeheet is het daar nu! Maar het moet toch maar he? Kep geen andere optie.....
Nou deed ik net een andere online test, zelfde principe, en die geeft maar 20% aan Lekker veelbelovend Nu ja, ik ga toch van niets uit anders blijft het zo tegen vallen!
nog drie kwartiertjes te gaan dan snel naar Appie want ik moet die lekkere pompoentjes met roomkaas e.d hebben kan niet zonder en ze zijn opperdepop. Nee tomaatjes heb ik nog 1.5 kilo van liggen dus die hoef ik nog nie bij te kopen hoor
*Vroemvroem* kom even langsgescheurd en ziet dat er al weer aardig gekwebbeld is... pff nu of zo even terug lezen.. Trouwens Debs jij hebt al bijna 1000 berichten verstuurd! Zag het net bij je naam staan
Dat zeg ik ook heel vaak, vind mij hubby lekker irritant. Maar kwam door reclame geloof ik. En NU snel naar de was, voordat deze zichzelf opdroogt