maar dames.. ik ben weer bij gelezen! zal morgen vroeg me weer aanmelden1 heb familie uit engeland op bezoek (alvast voor de bruiloft!) fijne dag allemaal!
@ Tji: wat een goede pendel zeg, zo wil ik het ook wel! Ik hoop voor je dat het helemaal klopt (tenzij je eerder zwanger wordt, dat mag natuurlijk altijd! )
haha wat denken jullie me vriend heeft zich zelf al verlult me vader belde hem ook ff over de tuin lullen (zijn pas verhuist) en me oom en tante gaan scheiden en me pa begon met iets van ja heb gaby net ook al gebelt haha begont die lul er zelf over hahaha.... dus nu weten me pa en stiefma het
hihih, uumm dat zijn kleine gele pompoentjes in een potje gevult met roomkaas..echt zallig! net als de gedroogde tomaatjes met feta en olijven gevult met roomkaas...maar de pompoentjes spannen toch wel de kroon hoor..gewoon verslavend lekker zijn ze ( sinds eergister pas in huis maar oke haha)
Totally agree Mijn geheime pendelaar zegt augustus, meisje Ben ik echt blij mee! (als het klopt dan tenminste hihi) Ik ga straks Maccen, ff mijn wachtfrustratie weg eten
ha ha, is ook zo moeilijk je mond erover dicht te houden maar je kan het er nu wle met hun over hebben, ook wel erg leuk/fijn.