xgabyx GEFELICITEERD ben druk bezig met teruglezen en nu zag ik dat je getest had en positief!!! VAN HARTE EN GENIET ERVAN nu wij nog
oooh al die verhalen over dingen gevult met roomkaas doet me echt bijna kwijlen... ik heb zo'n lekkere trek in iets...en dat klinkt echt super Ik mis de AH soms zoooo en de HEMA ook trouwens
Gaby; en dan zeggen ze dat vrouwen altijd onvoorspelbaar zijn...maar die van jou. Maar het blijkt dus wel hoe blij hij ermee is.
Ik begreep dat je moeder enzo wel eens een pretpakket sturen naar je....craag ff of ze de volgende keer een paar van die potjes erbij wil doen kun jij ook genieten van al dat lekkers wat ah te bieden heeft
Zou je dat kunnen versturen in een pakje? gaat dat niet kapot ? straks doet het pakketje er 3 maanden over (driemaal hoera voor de ierse post), krijg ik blauwe kaas :-s :-&
ik zet hier even een copie van mijn reactie elders op het forum neer omdat ik het toch belang vind dat jullie weten met wie jullie kletsen. ik ben ook pas nieuw op het forum. ik was ook een beetje bang voor de reacties. ik ben 38 en vond mezelf ook best oud. maar soms zijn situaties gewoon zo.(mede door mijn getwijfel en veranderde leefomstandigheden ben ik nu zo oud zeg maar.) ik weet nog niet of ik zwanger ben. we zijn druk doende zal ik maar zeggen. ik heb een dochter van bijna 14 en een zoon van bijna 12 uit een eerder huwelijk en beide hebben een autistische stoornis. daarom was ik erg huiverig voor een nieuw kindje. dat wilde ik niet nog een kind aandoen. inmiddels hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt naar een hoop gesprekken en ook met de huisarts gepraat te hebben. de kinderen zijn helemaal enthousiast en langzaamaan begin ik mijn onrust en angst ookw at kwijt te raken. als ik zie hoe positief de reacties zijn op jou bericht, heb ik de moed opgevat om ook een en ander hier te schrijven. groetjes yinte
Hahahah zal straks ff op de houdbaarheid datum kijken voor je en je vanav ff vertellen. Kapot kan wel maar als je van die speciale noppendoosjes gebruikt kun je alles wat breekbaar is de hele wereld over versturen..( kan het weten heb zelf al us een mooi beeldje uit china laten versturen wat ik online gekocht had )
Nog een kwartiertje en dan lekker naar huis...... heb geen zin meer in mijn werk en mijn baas loopt ook steeds maar bij mijn bureau te dartelen als een kipje zonder kop zuchtzucht
zo dames ik heb alles weer gelezen gaby wat leuk dat je vriend het nu ook weet lekker vieren vanavond ! ik ga nog even verder met poetsen en eten koken tot vanavond dames
Meis helemaal super dat jullie er voor gaan samen! leeftijd zegt helemaal niks het is wat je hart je toefluistert Heel veel suc6 met zwanger worden en tot die tijd gezellie me tons meekleppen hoor
Wat heb ik het dan toch makkelijk zeg...geen baas te bekenen laat staan collega's...morgen ook het hele rijk voor mezelf alleen JIPPIE!! kan ik lekker kleppen op mijn favoforum ( en nog een beetje werken tussendoor natuurlijk