Ik ga er ook van tussen ff eten bij mijn ouders dan oma bezoekje brengen en dan HOPLA weer gauw achter m'n compie duilken want ik wil nie al te veel hoeven terug lezen vanav hahahah. Voor strakkies allemaal eet smakkelijk en voor degene die er vanav zijn. TOT STRAKKIES! Dikke *KNUFF* van Kletskous
Ik hoop dat ik het voor me kan houden als ik zwanger ben ,ik heb namelijk zo'n leuk idee hier op het forum gelezen, dat moet ik ook doen! Dan laten we een vroege 8-9 weken echo maken om te kijken of alles in orde is en dan gaan we op vakantie in oktober en als we dan terugkomen plakken we de echo van onze achteraan de vakantie dvd als verassing! Ik vind hem echt . En dan laten zien aan de opa's en oma's en broers/zussen. Dan denken ze dat de film is afgelopen en dan komt er ineens een echo in beeld.
wat een leuk idee meid.een dvd maken. wij zijn van plan iets soortgelijks te doen maar dan met een kaartje. ik heb een site gevonden waar je eigen kaartjes kan ontwerpen en die laten versturen. groetjes yinte
@ Yinte, gewoon ervoor gaan, als het goed voelt voelt het goed, ja toch? @Deb: is een idee ja, speciaal versturen, misschien neem ik ze in september gewoon mee terug als ik in NL ben geweest, ik sla altijd een boodschappen tas vol haha @Dizzy dat is inderdaad een leuk idee, ik zou daar te ongeduldig voor zijn, ik vind het nu soms al moeilijk niets te zeggen haha en ben nog niet eens zwanger
Het kan ook maar alleen als het deze ronde raak is hoor... anders moet ik weer wachten tot na de wintersport . Ik heb een schoonzus die nu in verwachting is van haar 2e en die eist nu toch alle aandacht op dus ik zou het niet moeilijk vinden om het hen (schoonfamilie) niet te vertellen. Misschien alleen de opa en oma van hubbie dan haha, ik ben nog niet eens zwanger en ik heb het al helemaal uitgedokterd
Nou ik ga er ook even van tussen. Nu net alles bij gelezen en kan ik hop naar huis.. Voor iedereen eet smakelijk voor straks en misschien tot vanavond als mannetje eens niet achter zijn pctje wil Tja dat krijg je met ict'ers Groetjes Jeanine
@ Yinte: tja, soms zijn er omstandigheden waardoor je niet eerder (weer) aan kinderen begint... goed dat je met je huisarts gepraat hebt, succes hier! Mooie naam heb je trouwens. Heb het nog voorgesteld voor onze dochter, maar mijn vriend wilde niet. Met Charlotte waren we beide blij, dus tja...
hoi elke ja ik vind yinte ook een mooie naam. ik gebruik hem ook op mijn weblog. ik weet niet wat lieffie van de naam zou vinden want ik krijg er geen speld tussen. hij heeft zelf al een waslijst van hier tot tokio en bij elke gezicht wat ik trek vraagt hij. ben je misselijk? doen je borsten al zeer? en dan met zo'n grijns van waarop mijn kinderen dan maar veelbetekend grijnzen en zuchten en hem terug in zijn mand sturen t'is harstikke leuk om dit met "grote" kinderen mee te maken. we kunnen er gewoon open over zijn en het is hier dagelijkse kost op moment. we worden ook elke avond voorgelezen dus er is weinig wat mijn dochter en ik nog niet weten over zwanger worden en zwanger zijn en alles wat ertussen zit. 8) groetjes yinte
Nou het word deze maand echt niks hoor, dit is echt gewoon een ongi gevoel.. ik weet het, ik moet geduldig zijn, maar zo voelt het gewoon
jammer biccy. wachten duurt gewoon veeeeeeeeels te lang he. misschien vergis je je toch nog. maarja intuitie zit er zelden naast he helaas. groetjes yinte