Heb ik ook! Heb ook Wii-fit en laatst ook Smash Bros. Brawl gekocht (Moet trouwens heel erg wennen met typen, want man-lief heeft gister een nieuwe laptop gekocht. Durfde hem vanmorgen amper aan te raken. Tis echt 'zo'n mega glimmend duur ding )
pas op, hoor! niet net als ik vorige week een lekker kopje koffie over zijn nieuwe laptop heen gooien, daar gaan ze van piepen en moeilijk doen
Word je nu ook heel sportief van zo'n Wii, of is het no steeds vooral op je kont zitten en spelletjes doen? Lijkt zo grappig, dat tennissen, dansen en yoga... Ik heb dus helemaal niet zoveel op met gamen, doe het echt nooit, maar dit leek me wel leuk en ook nog nuttig. Kan ik er heeeeeeel slank van worden? Dan ga ik namelijk nu nog naar de winkel!
Nou dat typen gaat goed hoor Nrg Ja wii fit is cool, vooral ballen koppen Is smash bros brawl leuk? Dan ga ik die ook nemen! Ik download hem wel want ik vind die spellen veel te duur ssst Nee elke het is geen vervanger voor sport ofzo, maar je bent toch wel in beweging, ik vind het leuker dan standaard gamen want dan zit je echt stil en bij dit nooit, je moet altijd wel iets bewegen!
de foliumzuur tabl van de apotheek van daggie zijn van pharmachemie dit is de fabrikant die deze maakt (pch) deze bevatten 0,5mg foliumzuur per tablet dus genoeg
Nou ja, sporten kan ik lichamelijk ook nog niet aan. Even naar de zolder de was ophangen is voor mij ook sport tegenwoordig. De laatste jaren deed ik dit ook niet zoveel meer (wel de was ophangen hoor, ik bedoel sporten ). Maar goed, daarvoor hoef ik dus geen Wii aan te schaffen begrijp ik.
Brawl is heeeeel erg leuk! Je moet elkaar van het platform afduwen/slaan/schoppen, en je kan met alle Nintendo caracters die er zijn spelen Ik ga zeker van Wii-Fit wel meer bewegen hoor, want die spellen/oefeningen zijn zo leuk om te doen, en hij houdt bij hoeveel je af bent gevallen en hoe veel minuten je hebt gesport
Wij hebben wel een eyetoy bij de ps2, die is ook erg leuk, de eerste week dat we hem hadden was ik echt kapot en een spierpijn, niet normaal hahaha
eyetoy? ps2? Oh dat laatste zal een playstation 2 zijn? Geen idee waar je het over hebt dus, maar dat klinkt wel goed!
hier nog een paar gameverslaafde haha wij hebben 2 laptops een pc een ps 2 ps 3 x box 2 psp's en waarschijnlijk komt de wii ook nog
%^$#@&*&*( word ik vanmorgen afgescheept met 2 droge beschuitjes kaas....... en nu staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat er een zwangerschapsbanner! feli gaby zo, jullie krijgen spreekverbod.. ben potverdorie uren bezig om bij te lezen. Yinte: je bent niet te oud voor nog beeb hoor.. ik ben nog 5,5 uur 38 voor ik morgen weer 18 jaartjes word en ook druk met onze hobby Foei debs: blijf toch met je tengels van die peuken af ( zucht diep en kijkt naar het halve smeulende stompje in de asbak).. nou ja, geef me posi test en ik stop meteen! pfff heb lekke band zie ik net.. geen wonder at auto nergens naar reed.. nou ja, vriendje mag dat morgen oplossen, pik zijn auto wel mee. over het forum: mijn liefje had er problemen mee tot ik hem er even op attendeerde dat hij urenlang op het mercedesforum rondhangt en op marktplaats alsmaar zoeken naar mercedes. nu laat die me met rust over kwaaltjes en klachtjes: mijn borsten beginnen iets gevoeliger te worden en ik ben licht misselijk.. zostraks steken onder in mijn buik.. maar toch voelt het niet alsof het raak zou zijn deze maand. nou ja, nog 1.5 week, dan weten we het.
Gaby: GEFELICITEERD! en als je test over 2 daagjes superposi is bezorg ons dan ff een douche hcg je hebt dan toch zat Debs: kan me voorstellen dat je een peukie hebt gerookt, maar dat je je er niet zo goed door voelt zegt al genoeg (zegt degene die ook niet kan stoppen ) De rest succes nog met w8ten, pff het duurt echt lang (scheelt dat je per dag al een uur kwijt bent om alles hier bij te lezen hahaha=al weer een uur minder) knuf caro
limmeke wil je nog met muisjes me mannetje kwam net thuis en hij de test gekeken hij sprong bijna een gat in de lucht hihi... en moest ook een beetje huilen van blijschap
hahaha alvast bedankt (kan ik mijn evt test ervan voorzien) geniet er maar lekker van vanavond met je mannetje vast geen tijd om te klussen, zit alleen maar te kwijlen bij je posi test hahaha (begrijpelijk natuurlijk) kuzz caro