Hoi meiden, Heb echt ff een baaldag. heb gewoon het idee dat het deze maand niet raak is en begin het er steeds moeilijker mee te krijgen. Zit toch vaak te denken hoe lang ik nu zwanger zou zijn als ik geen MK had gehad. Wil gewoon zo graag weer zwanger worden! Hoop echt dat het me nog een keer gegunt is.
Meiden wat kunnen jullie kletsen zeg! pffffff maar ik benw eer bij! Ook hier een man die zefl met zijn neus bijna in de tv zit te gamen met zijn PSP... dus ik krijg nooit geklaag! hihi debsje, als je nu maar geen peuk meer aanraakt heh! gaby; gefeliciteerd meis, en wat heerlijk om te zien dat het je mannetje ook zoveel doet! geniet ervan! Hier alles goed, de eerste injectie is weer gezet, en ik heb maandag de meting voor mijn eitjes, hoop dat er twee mooie zitten, dan heb ik snel de inseminatie en kan ik ook wat eerder op de lijst hahah
Dat gevoel ken ik wel Suzy.. ik zou vorige maand bevallen zijn als mijn 1e vlindertje gebleven was.. extra zuur dus dat ik vorige maand weer een MK had. Mijn geheime pendel zegt dat ik deze maand zwanger wordt, nou bij Gaby werkte het... dan wil ik ook een posi test!
Meis dat is heel begrijpelijk, en ik kan er helemaal in komen. Ik werd voor 2,5 jaar geleden tegelijk met mij zus zwanger, alleen eindigde het bij mij in een miskraam en mijn zus heeft nu een tweeling van bijna 2... helaas ben ik hierna nooit meer zwanger geweest en zit ik nu in de mmm... geef het tijd meis, het is je vast en zeker gegunt... als het mis gaat is er altijd een reden voor, hoop dat je dat wat rust kan geven... *knuff*
dames ik mag van 30 aug af...ik ben niet ongi geworden heb alleen wat bruinbloed verlies gehad...ik ga als ik nog ongi word toch door naar sept of ik moet zwanger zijn..dan ga ik door naar april...ik moet nog testen alleen durf ik niet
OOhh lynn wat spannend, ben je nu ver over tijd? test maar gewoon, zoals iemand al eens gezegd heeft, de test maakt je niet zwanger, laat alleen zien of je het bent.... ook al is dat soms ook erg confronterend...
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 26 : Veronika & Bahar 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 134 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
word eenbeetje gek van de pijn in mijn liezen en bij mijn banden, weet even niet meer hoe ik moet zitten.........................
Suzie: zag dat je vroeg op andere topic wat een Mola zwangerschap is.. het is een zeer afwijkende zwangerschap. Vruchtje gaat dood.. maar de cellen blijven zich doordelen.. je krijgt een soort druiventros.. je bloedwaardes worden heel hoog.. en dat is niet goed. De cellen kunnen zich uitzaaien naar je longen en zich daar kwaadaardig ontwikkelen. Je krijgt dus meteen een longfoto om te zien of het wel of niet uitgezaaid is. Hoe de mola zich verder ontwikkeld is per persoon verschillend. Sommige mensen hebben chemo nodig.. anderen weer niet.. de 1 is na paar maanden van die hoge bloedwaardes af, anderen hebben een jaar nodig. Al die tijd mag je dus niet zwanger worden. Pas als de bloedwaarden weer normaal zijn, dan krijg je groen licht.
ik kan 2 augustus testen Over mijn borsten lopen dikke blauwe aders (nog nooit gehad) en ik voel elke dag steekjes bij/in mijn baarmoeder. Ook heb ik veel slijmverlies wat ik anders ook nooit heb. Ik ben al een paar keer flink misselijk geweest en ik heb elke keer erg veel zin in ui/knoflook Mijn man en ik zijn er gelukkig erg relaxt over en we zien wel wat er een vrijdag gebeurd. Maar we hebben 5% idee dat ik zwanger ben omdat ik elke keer nogal sjacho reageer terwijl ik dat anders nooit ben
Leeuw89 en xgabyx alvast gefeliciteerd. Is wel hoopvol, de maand is nog niet van start en er zijn al twee roze passagiers!
Dat is pittig zeg. Vooral dat het zich ook nog kwaadaardig kan ontwikkelen. En dan al die tijd niet zwanger mogen worden. Dat wens je niemand toe. Zie helaas wel dat je uit ervaring spreekt.
wil even zeggen dat Suzie het goed verwoord, beter dan ik had kunnen doen. Jammer dat je uit ervaring spreekt Limmeke. Ik ga boven op bed tv kijken. Weet niet meer hoe ik moet zitten door die vervelende pijn....
Wou vanochtend testen. Had zelfs een test date met xGabyx. Is de test stuk, kwam geen controle streep en had geen nieuwe in huis. Heb nieuwe besteld (eBay)die komen vrijdag/zaterdag binnen, ga dan dag erna testen