NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jeetje smallville wat spannend meis! Die klachtjes kunnen wel echt al bij een vroege zwangerschap horen, ik ga hard voor je duimen!

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Dank je :)

Ik ga nu echt naar boven, misschien tot later en anders morgen ochtend op werk :)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Vervelend dat je zon pijn hebt smallville.. misscien wel voorbode van een ZW who knows..

Kga dit weekend weer klussen ( echt klussen zoals huis opknappen) in woning liefie. Als ik daar ben is drang om eerder te testen ook weg..

pff, wat dat testen betreft voelt het wel dubbel hier.. vorige maand brandde de testen mijn la uit.. maar nu dit keer niet.. maar goed, dat komt vanzelf wel als mijn boobs weer topzwaar worden, aders erover heen lopen en er weer gekke bultjes opkomen.. ( dat had ik vorige keer dus)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo wat gaat het snel hier in aug kwa praat...jah ik weet ik hou jullie zo ook in spanning...ik ben nu op dag 35...dus ik ben nu of 5 dagen overtijd of nog 0 dagen...het is maar hoe je het bekijkt...ik ga donderdag testen..mocht de ongi er niet zijn dan...ik moet morgen gewoon werken dus vandaar en als ie dan nega is of posi dat is erg bepaalend voor mijn humeur...en ik wil ze niet op het werk weer een dag aan doen dat ik shagie ben..was ik maandag ook toen ik er achter dacht te zijn ongi te zijn./..

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Elke en Sjors: een eyetoy is een camera voor de playstation 2 (en 3), waarmee je interactief in het spel bezig kunt zijn, je moet dus echt bewegen en springen enzo, is echt superleuk :) kijk maar eens op youtube en zoek onder eyetoy ps2

Zo en dan gaan vriendlief en ik zo lekker chinees bestellen..mmm

Nog steeds krampen in mijn onderbuik, en ondanks dat ik ervanuit ga dat het deze maand weer niks gaat worden, wacht ik toch maar rustig mijn ongi af..

6. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    Hoi ladies,

even 30 pagina's bijgelezen pffff :confused:

@Debsje:
    moet jij even over de knie ofzo? Een beetje een peukie te doen!
    Ik snap het wel hoor, soms snak ik er ook nog naar. En ik ben al meer dan 2 jaar gestopt :confused:

@Jedidjah&Smallville@daggie1984&Limmeke:
    mijn man vond het ook niet leuk dat ik steeds aan het forummen was. Hij vond dat ik er veel te veel mee bezig was en is bang dat ik mezelf zo teleurstel.
    Maar toen ik zei dat de geheime pendelaar voorspelt heeft dat augustus een zoon opleverd, werd hij al iets milder.
    ;)

@elke1976: veel plezier op vakantie!

@lynn: wij kennen elkaar nog niet, want ik ben nieuw hier, maar heb je al getest? Wel doen hoor!

7. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Wat ik zo lastig vind aan alles is dat die zwangerschapsverschijnselen zo veel lijken op ongi. Ik voelde me dus echt heel raar 6 dagen voor mijn NOD, veel honger, krampies links en rechtsonderin mijn buik. Echt nog nooit gehad, en ook nog nooit zo ver van te voren. Maar dus toch ongi.

Heb me echt voorgenomen om me deze ronde niet weer zo in de maling te laten nemen door mijn klingels-fop-lijf!

Ga de 23ste testen, vlak voor ik naar Mysteryland ga. Als t raak is ga ik de slogan van ML inlijsten en op t kamertje hangen:

Yesterday is history,
    Today is a gift,
    Tomorrow is Mystery!

8. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Aha, ik zal het eens opzoeken Biccy.

Smakelijk eten!

9. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    Vervelend Smallville dat je zo'n rotgevoel hebt. Lekker comfi op je bedje gaan liggen en even aan iets anders proberen te denken..

liefs, Audrey

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol, zit net naar de pendels te kijken.. word een drukke aug maand met veeeeeeeeel jongetjes zo te zien

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Yinte,

Ik kan me goed voorstellen dat je huiverig was om nog weer aan een zwangerschap te beginnen (of een poging te doen zwanger te worden eigenlijk). Ook wij hebben een dochter met een autistische stoornis en zij heeft de nodige gezondheidsproblemen gehad. Nu alles in een rustiger vaarwater is gekomen willen we graag nog een derde kindje.
    Welke autistische stoornis hebben ze als ik vragen mag?

Succes met zwanger worden en ik hoop dat het snel raak is!

Groetjes,
    Giegel

12. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @suzie; hier idem :( dit is onze 6e ronde na de mk
    en t doet extra pijn omdat ik deze maand uitgerekend zou zijn.
    dus weet hoe je je voelt

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @gametopic; mijn hub werkt in de gamesindustrie, concept artist voor de playstation spellen...dus weet er aallllleesssss van *zjucht

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    En mijn geheime pendel zegt een meisje in september, en voor Tji volgens mij ook. Zou dat de meiden maand worden dan?

15. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    @Claire: Whoo, dat lijkt me echt gaaf! Mijn hubbie deelt gelukkig mijn passie voor gamen wel, maar is niet zo fanatiek als ik...

Kent iemand hier t kaartspel Magic the Gathering?
    Spelen wij ook :)

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Pffffffffffffffffffff en niet van de hitte maar van het bijlezen.

GABY: GEFELICITEERD! ECHT HELEMAAL SUPER!

Wie volgt?
    Als ik alle verschijnselen lees dan komen er nog veel meer aan.

YINTE: Oud, hoe zo? Je bent zo oud als je je voelt. En elke leeftijd heeft zijn voordelen.

Zo... gezellige dag in de dierentuin gehad met mijn zoontje, Aannemer heeft het hek in de tuin bijna af, dan kunnen we het dicht laten groeien en zitten we weer heerlijk vrij.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leuke dag gehad dus ppa :) was het niet warm?

18. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @Nrg50; tot zekere hoogte is het leuk haha
    ik ben alleen nie zo van de games....
    gelukkig maar, anders zaten we alletwee alleen maar te gamen ;)

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    GEZOCHT:

Iemand die alsjeblieft voor mij zou willen pendelen?

Ik zou dit zoooo graag willen, maar weet niemand die het kan...

Wie kan/ wil mij helpen?

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo Limmeke,

Lief dat je het vraagt, maar het viel mee, zelfs nog regen gehad. Maar die tijd zijn we maar in het treintje gegaan...

Deel Deze Pagina