hoi giegel fijn om herkenning te hebben. mijn oudste heeft het klasieke syndroom van asperger. ( de tegenhanger van autisme zoals je wel zult weten ) mijn zoontje heeft pddnos met adhd wat helaas meestal in deze combi voorkomt en hij was zo goed als doof en had een chronische dubbele oorontsteking, met alle gevolgen vandien. we hebben hier genoeg gezondheidsproblemen/gedragsproblemen achter de rug en er waarschijnlijk nog voor. maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik. groetjes yinte
Dat is een hoopgevende gebeurtenis yinte iemand voorspelt dan voor jou wanneer je zwanger zult worden en of het een j/m wordt. kheb nu 2 verschillende pendels... hehehehe
hoi meisjes! kom even melden dat ik naar bed ga hihi Tot morgen! Ben ik lekker vrij en kan ik alles teruglezen! xx
oooh da's best grappig limmeke. zo'n voorspelling. als je je er maar niet teveel op vast gaat pinnen lijkt me dan. waar kan je zoiets laten doen dan? ik ben best benieuwd eigenlijk groetjes yinte
Heb geduld Claire.. wellicht dat de geheime pendelaar jou ook weet te vinden hehehe Of niet.. maar ik werd er ook door verrast.. was meteen in de sinterklaasstemming
Jaahaaaaa juffrouw gaby... val bijna van me graat hoor, zit nu al 24 uur lang op die muisjes te wachten
heb je ze nou nog niet binnen euhhh vreemd heb je toch echt een hele volle doos toe gestuurd klote bezorgers , krijgen de volgende keer geen fooi meer van me hahaha
Pffff ga me wel te buiten aan de watermeloen.. net 4 kg van gekocht.. dus kan wel ff kwartiertje vooruit
lijkt me ook heerlijk, maar kan helaas niet tegen annanas en meloen. en vooral met dit weer... morgen maar lekker aardbeien kopen
Hoi Yinte, Asperger is volgens mij of voor zover ik nu weet, de minst voorkomende vorm en die heeft mijn dochter ook i.c.m. adhd. Fijn inderdaad die herkenning en zeker met asperger want tot nu toe ken ik niemand die een kind heeft met deze vorm. Groetjes, Giegel