Volgens de Chinese geboortekalender gevonden in een 700 jaar oud graf in de nabijheid van Beijing is de kans groot dat jou kind een : baby girl is . Kon het niet laten...
Hallo allemaal, Urghhhhh ik heb 6 dagen zonder internet gezeten.. heb dus niet alles bij gelezen, maar ik heb wel gelezen dat er inmiddels al 2 zwangeren zijn! SUPER, gaby en leeuwtje gefeliciteerd! ** gaat nog wat bijlezen en hoopt weer snel mee te kunnen kletsen **
heeft er iemand aardbeien? Of frambozen, rode bessen of bramen Ben niet zo lastig hoor maar het mag ook allemaal door elkaar
nou als je eens wilt kletsen dan hoor ik het wel giegel. ik heb inmiddels aardig wat ervaring. ( tot grote ergenis van sommige "hulpverleners" die minder weten maar net doen alsof dat niet zo is ) dat je een meisje hebt met de autisme?adhd combi is op zich wel redelijk zeldzaam denk ik. is je dochter ook hoogbegaafd of prachtisch hoogbegaafd? dat schijnt ook bij het syndroom van asperger te horen nl. ben eigenlijk wel benieuwd want ik ken wel heel veel mensen met kinderen met pddnos en andere varianten maar niet met asperger. groetjes yinte
Ik heb je toegevoegd op msn Of je het accepteerd mag je uiteraard zelf weten, maar ik zou hier graag eens met je over willen praten. Ze zit inderdaad tegen hoogbegaafdheid aan en de combi met adhd komt erg weinig voor. Groetjes, Giegel
gewoon neer zetten dan kun je de link zien maar jij wil dat je altijd kunt klikken...dan moet je in je profiel zijn
oooo zit weer ff te (.) loeren hier . ( tis nog te vroeg voor het broekloeren hahaha) en op mijn linker zit toch dikke ader! word zo moe van mezelf dat ik toch stiekem weer op zoek ben naar kwaaltjes en symptoompjes.. zeg eens dat ik ermee op moet houden aub
Oke bedankt, hier komt ie meiden 'klik hier' Best uitgebreid met ovulatie, geboortedatum, chinese kalender.
hoi giegel zodra ik msn heb dan vind ik je wel ok. ik heb vandaag een nieuwe 2 dehandse pc gekregen. mijn andere was kaduk. en ik heb alleennog maar outlook en internet. en lieffie word gek van alles wat hij nog moet doen. (we zijn 3 weken geleden verhuisd) dus ff gedult ik kom vanzelf een keer boven water hoop ik yinte gaat nu naar het mandje en morgen gaan we zwemmen. dag dag groetjes van yinte